شیائومی Mi Max 2 هفته آینده رونمایی می‌شود

وقتی صحبت از گوشی‌های پرچم‌دار و گران‌قیمت به میان می‌آید توقع‌ها به سمت طراحی و عملکرد منحصربه‌فرد می‌رود اما افراد کمی به باتری و قدرت آن توجه می‌کنند و برخلاف انتظار گوشی‌هایی که باتری‌های قدرتمندتری دارند معمولاً میان رده‌های بازار هستند و به نظر می‌رسد با توجه به اخباری که از گوشی هوشمند آینده شیائومی به گوش می‌رسد این شرکت نیز تصمیمی برای برهم زدن این قاعده ندارد.

شیائومی به‌تازگی در وب‌سایت خود تبلیغ گوشی هوشمند آینده خود را انجام داده و اعلام کرده روز 25 ماه مه مصادف با پنجم خرداد قرار است از Mi Max 2 رونمایی کند. طبق اطلاعات منتشرشده این گوشی صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از 6 اینچ خواهد داشت و دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 626 و رم چهار گیگابایتی است و نسخه دیگری از این گوشی نیز به اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که شیائومی Mi Max 2 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX378 سونی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد داشت.

طبق اعلام شیائومی این گوشی آینده چینی در دو نسخه با رم‌های 4 و 6 گیگابایتی و در قیمت‌های 218 و 247 دلار هفته آینده معرفی و عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH