به‌زودی می‌توانید از طریق گوگل پلی، درایور پردازنده گرافیکی خود را به‌روزرسانی کنید

هر تلفن همراه هوشمند یک پردازنده گرافیکی دارد که مسئولیت انجام امور گرافیکی مانند اجرای بازی‌ها، فیلم‌ها و غیره را بر عهده می‌گیرد، پس به‌روزرسانی درایور این بخش از هر گوشی هوشمند بسیار با اهمیت است ولی متاسفانه بر خلاف رایانه‌ها این آپدیت کردن امکان پذیر نیست. با این حال، به‌نظر می‌رسد گوگل در زمان ساخت و انتشار اندروید O به فکر این مسئله نیز بوده است.

در جلسه گفتگویی که در کنفرانس گوگل I/O 2017 برگزار شده بود گفته شد که کاربران می‌توانند در اندروید O آپدیت درایور پردازنده گرافیکی اسمارت‌فون خود را از گوگل پلی که یک فروشگاه‌ برای عرضه جدید‌ترین نرم افزار‌ها، به‌روز رسانی‌ها و در آینده درایور‌ها است، دانلود و نصب کنند.

ممکن است OEM‌ها یا تولید کنندگان چیپست در حال برنامه ریزی برای بهره‌گیری از این ویژگی باشند و یا به استفاده از آن علاقه‌ای نشان ندهند. هم‌چنین مشخص نیست چگونه از این خاصیت‌ می‌توان بهره برد و یا ارایه این آپدیت‌ها چگونه خواهد بود، اما به‌هر حال این ویژگی می‌تواند شما را مجبور کند که هر‌چه سریع‌تر گوشی هوشمندی که در دست دارید را به اندروید O به‌روزرسانی کنید.

این ویژگی برای تلفن‌های همراه هوشمند می‌تواند جالب باشد اگر‌چه حدس می‌زنیم بیشتر کاربران به آن اهمیتی ندهند یا حتی از آن اطلاعی نداشته باشند.

1 در مورد “به‌زودی می‌توانید از طریق گوگل پلی، درایور پردازنده گرافیکی خود را به‌روزرسانی کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH