موتو Z2 Play گواهی TENAA را دریافت کرد

سال گذشته موتو Z Play به‌عنوان یک اسمارت‌فون قدرتمند توانست نظر شمار زیادی از کاربران را به خود جلب کند، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این اسمارت‌فون باتری فوق‌العاده قدرتمند آن بود. به نظر می‌رسد داستان برای جانشین این هندست کمی متفاوت باشد، این موضوع را می‌توان از اطلاعات منتشر شده توسط TENAA متوجه شد.

سازمان رگولاتوری چین اخیرا اطلاعات یک اسمارت‌فون تحت برند موتو را با شماره مدل XT1710-08 منتشر کرده است. این شماره مدل به احتمال بسیار قوی مربوط به موتو Z2 Play خواهد بود. متاسفانه برخلاف نسخه پیشین که از یک باتری قدرتمند با حجم 3510 میلی‌آمپر استفاده می‌کرد، موتو Z2 Play مطابق شایعات به یک باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز می‌شود. البته اطلاعات منتشر شده توسط TENAA نشان می‌دهد که مقدار از این هم پایین‌تر خواهد بود و موتو Z2 Play از یک باتری با حجم 2820 میلی‌آمپر بهره می‌برد.

به‌هرحال هنوز نمی‌دانیم که دلیل این موضوع چه می‌تواند باشد، شاید موتورولا چند ماد مخصوص به باتری را برای این اسمارت‌فون در نظر گرفته است. استفاده از یک باتری با حجم کوچکتر موجب شده که میزان ضخامت اسمارت‌فون کاهش پیدا کند و به رقم فوق‌العاده 6 میلی‌متر برسد.

از جمله مشخصات موتو Z2 Play می‌توان به استفاده از یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع امولد و با وضوح فول‌اچ‌دی اشاره کرد، این نمایشگر درست همانند نسخه‌ای است که در نسل قبلی مشاهده کرده‌ایم. پردازنده مورد استفاده در این اسمارت‌فون مشخص نشده، اما با توجه به مشخصات این چیپست از جمله پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز می‌توان پیش‌بینی کرد که در این اسمارت‌فون شاهد استفاده از اسنپدراگون 626 باشیم. لازم به‌ذکر است که مدل موتو Z Play که سال گذشته معرفی شد از چیپست اسنپدراگون 625 استفاده می‌کرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی دیگر مشخصات منتشر شده از موتو Z2 Play هستند.

مطابق اطلاعات منتشر شده در TENAA، دوربین اصلی این اسمارت‌فون 12 مگاپیکسلی است (دوربین اصلی نسل قبلی 16 مگاپیکسلی بود) و به احتمال زیاد سنسور مورد استفاده در این اسمارت‌فون همان سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.7 باشد که در موتو G5 Plus مشاهده کرده‌ایم. در بخش سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده که نسبت به موتو Z Play تغییری نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH