اندازه صفحه نمایش آیفون ۹

طبق شایعات، آی‌فون ۹ به صفحه نمایش‌های ۵.۲۸ اینچی و ۶.۴۶ اینچی با پنل OLED مجهز می‌شود

بر اساس شایعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، آی‌فون ۹ دارای صفحه نمایشی با اندازه عجیب ۵.۲۸ اینچی و آیفون ۹ پلاس هم با صفحه نمایش ۶.۴۶ اینچی عرضه خواهد شد.

با این‌که درحال‌حاضر همه حرف و حدیث‌ها در مورد آی‌فون ۸ بوده و همه مشغول گمانه‌زنی هستند که آی‌فون ۸ چه خصوصیات و توانایی‌هایی خواهد داشت، اما شایعات جدید از ویژگی‌های جالبی در آیفون ۹ حکایت می‌کنند.

بر اساس گزارش The Bell (با مرجعیت The Investor)، آی‌فون ۹ در دو سایز با صفحه نمایش‌های ۵.۲۸ اینچی و ۶.۴۶ اینچی عرضه می‌شود. البته این شایعات به همین‌جا ختم نمی‌شود. مطابق این گزارش، پنل صفحه نمایش آیفون ۹ از نوع OLED خواهد بود و سازنده آن هم قرار است شرکت سامسونگ باشد.

آی‌فون ۹

سامسونگ، تامین‌کننده پنل OLED

احتمالا آی‌فون ۹ در دو مدل OLED منتشر می‌شود. گفتنی است که میزان عرضه سامسونگ برای پنل‌های آی‌فون ۹ تقریبا دو برابر و چیزی حدود ۱۸۰ میلیون واحد خواهد بود. یک منبع آگاه در همین گزارش نوشته است که:

این دو شرکت به‌تازگی یک قرارداد محرمانه بر سر مسائل عمومی با هم امضا کرده‌اند، که البته اندازه صفحه نمایش هم شامل این قرارداد می‌شود.

این گزارش همچنین گفته است که شرکت سامسونگ برای آی‌فون ۹ و آی‌فون ۹ پلاس بیش از ۱۸۰ میلیون واحد پنل OLED خواهد ساخت. البته قابل ذکر است که هنوز فاصله زیادی تا انتشار آی‌فون ۹ باقی مانده و هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل به این شایعات اعتماد کرد.

در حال حاضر آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس با صفحه نمایش‌های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی ارائه می‌شوند. آی‌فون ۸ قرار است با اندازه جدید ۵.۸ اینچی عرضه گردد اما احتمالا شرکت اپل می‌خواهد در آی‌فون ۸ از طراحی لبه تا لبه استفاده کند و این باعث می‌شود بدون بزرگ‌تر شدن اندازه کلی دیوایس، اندازه صفحه نمایش گسترده‌تر شود، درست مثل آنچه در گلکسی اس ۸ سامسونگ و ال‌جی جی ۶ شاهد هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH