آنر از دو نسخه تبلت Play Tab 2 رونمایی کرد

آنر روز گذشته مراسمی را جهت رونمایی از محصولات جدید خود برگزار کرد. اگرچه ستاره اصلی این کنفرانس آنر 6A بود، اما در کنار این اسمارت‌فون، آنر از دو تبلت جدید نیز رونمایی کرد. این دو تبلت با نام Play Tab 2 شناخته می‌شوند که یکی از آن‌ها 8 اینچی و نسخه دیگر 9.6 اینچی است.

مشخصات سخت‌افزاری هر دو تبلت یکسان است. چیپست به‌کار رفته در آنر Play Tab 2 در هر دو نسخه اسنپدراگون 425 بوده که 4 هسته پردازشی با سرعت 1.4 گیگاهرتز دارد. سیستم‌عامل به‌کار گرفته شده در هر دو نسخه اندروید 7 نوقا است و در بخش دوربین می‌توانیم یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک نمونه 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی مشاهده کنیم. وظیفه تولید نیرو در هر دو نسخه را یک باتری 4800 میلی‌آمپری برعهده دارد.

آنر Play Tab 2 در سه نسخه مختلف با حافظه داخلی و رم متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه WiFi این مدل‌ها تنها با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود و نسخه LTE نیز در دو مدل با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی و 2 یا 3 گیگابایت رم معرفی شده است. هر سه نسخه به شیار کارت حافظه مجهز هستند و یکی از مدل‌های LTE به‌صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

تنها تفاوت این دو مدل در طراحی را می‌توان در این دانست که نسخه 8 اینچی برای استفاده در حالت عمودی در نظر گرفته شده است و طراحی نسخه بزرگ‌تر برای استفاده به صورت افقی انجام گرفته است. قیمت پایه آنر Play Tab 2 از 115 دلار آغاز خواهد شد و گران‌ترین نسخه با قیمت 220 دلار روانه بازار می‌شود.

آنر Play Tab 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH