آپدیت اچ‌تی‌سی U11

اچ‌تی‌سی می‌گوید تمامی دستگاه‌های تولیدی U11 از حافظه داخلی UFS 2.1 بهره می‌برند

در گذشته هواوی به‌علت عدم استفاده از حافظه داخلی UFS 2.1 در تمامی دستگاه‌های تولیدی P10 از کاربران عذرخواهی کرده بود. سامسونگ نیز باوجود ادعای مبنی بر استفاده از این حافظه پرسرعت در آخرین پرچمدار خود، آن را از سایت رسمی خود حذف کرد. در این میان شرکت اچ‌تی‌سی اخیرا اعلام نموده که در تمامی دستگاه‌های تولیدی U11 از حافظه UFS 2.1 استفاده کرده است.

استاندارد حافظه داخلی UFS 2.1 نسبت به نسل قبلی از سرعت بالاتری بهره می‌برد. بااین‌حال باوجود کمبود تراشه‌های UFS 2.1، هواوی ادعا کرده بود که تمامی مدل‌های تولیدی P10 دارای این نوع حافظه هستند.

U11

اچ‌تی‌سی می‌خواهد که کاربران نگرانی بابت حافظه داخلی گوشی هوشمند خود نداشته باشند. این شرکت ادعا می‌کند که در تمامی مدل‌های مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از فناوری UFS 2.1 استفاده کرده است. کاربران تفاوت عملکرد میان این دو حافظه را متوجه خواهند شد.

هنوز نمی‌دانیم که این اظهار نظر تاثیری بر روی فروش این پرچمدار قدرتمند خواهد داشت یا خیر. اگرچه این دستگاه از ویژگی‌های خاصی بهره می‌برد اما اچ‌تی‌سی در فروش محصولات گران‌قیمت خود با مشکل مواجه بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH