نوت‌بوک‌های Nitro 5 و Spin 1 از کمپانی ایسر به زودی روانه بازار می‌شوند

پیش از نمایشگاه Computex تایوان، کمپانی ایسر از عرضه دو محصول جدید خود خبر داد. Nitro 5 جدید و Spin 1 نوت‌بوک‌های جدید این شرکت هستند که به‌زودی روانه بازار می‌شوند. Nitro 5 برای گیمر‌های غیر حرفه‌ای طراحی شده است. به گفته ایسر، این سری نوت‌بوک امکانات مورد نیاز برای انجام بازی‌های جدید را با پرداخت هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری فراهم می‌آورد. Spin 1 نیز یک لپ‌تاپ تاشو بوده و برای افرادی مناسب است که قابلیت حمل دستگاه برای آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

Nitro 5 را می‌توان با پردازنده‌های سری Core i7 اینتل یا نسل هفتم سری A از پردازنده‌های کمپانی AMD تجهیز کرد. همچنین برای کارت گرافیک نیز از NVIDIA GeForce GTX 1050 یا AMD Radeon RX550 می‌توان استفاده نمود.

ایسر

 

بر روی نوت‌بوک Nitro 5 ویندوز 10 نصب شده است و تا 32 گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR4 با سرعت 2400 MHz را پشتیبانی می‌کند. همچنین اسلات PCIe فوق سریع برای نصب حافظه SSD در این مدل قرار داده شده و می‌تواند تا 512 مگابایت حافظه SSD را پشتیبانی نماید. البته در کنار این حافظه SSD، یک هارد دیسک با ظرفیت حداکثر 2 ترابایت نیز قرار خواهد گرفت.

پورت‌های ارتباطی دستگاه شامل یک پورت شبکه 1 Gb، پورت وایرلس 802.11 ac MIMO برای اتصال Wi-Fi، یک پورت USB Type-C و سه پورت USB 2.0 و نیز یک پورت HDMI هستند.

جهت جلوگیری از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه، Nitro 5 از دو فن خنک‌کننده با تکنولوژی Coolboost بهره می‌گیرد. سرعت فن و قابلیت خنک‌کنندگی در این فن‌ها تا حد زیادی افزایش یافته و به کاربر این امکان را می‌دهد که فرآیند خنک کردن لپ‌تاپ را به‌صورت دستی کنترل نماید. تمامی مدل‌های Nitro 5 با صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر Full HD و نیز سیستم صوتی Dolby Audio Premium که باعث تقویت عمق صدا می‌شود، روانه بازار خواهند شد.

Spin 1 نیز یک نوت‌بوک 11.6 اینچی با بدنه فلزی و صفحه نمایش Full HD بوده که به سیستم‌عامل ویندوز 10 تجهیز شده است. وزن این دستگاه تنها 1.25 کیلوگرم بوده و 14 میلیمتر ضخامت دارد. Spin 1 را می‌توان به پردازنده‌های Pentium یا Celeron اینتل تجهیز نمود. همچنین این نوت‌بوک تا 4 گیگابایت حافظه RAM از نوع DDR3L و تا 128 گیگابایت حافظه eMMC را پشتیبانی می‌کند.

ایسر

 

کمپانی ایسر اعلام نموده است که باتری‌ این مدل نوت‌بوک تا 8 ساعت دوام می‌آورد. از ویژگی‌های دیگر Spin 1 می‌توان به پورت 802.11ac 2*2 برای اتصال وایرلس، تکنولوژی BlueLightShield جهت کاهش آسیب به چشم، یک پورت USB 3.1 و یک پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، بلوتوث نسخه 4.0 و یک اسلات microSD اشاره کرد.

بنابر اعلام این شرکت، قیمت پایه مدل Nitro 5 برای عرضه در ماه جولای 799 دلار آمریکا و قیمت پایه Spin 1 نیز 329 دلار آمریکا تعیین شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH