اوکیتل از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام اوکیتل K10000 Pro و یک باتری فوق‌العاده رونمایی کرد

اوکیتل به‌تازگی از یک اسمارت‌فون جدید از خانواده K رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون که با نام اوکیتل K10000 Pro شناخته می‌شود، هم‌چون سایر اعضای این خانواده یک دستگاه میان‌رده با یک باتری واقعا غول‌آسا است. البته استفاده از یک باتری بزرگ موجب نشده که K10000 Pro ظاهر زشتی داشته باشد و این موضوع نشان‌دهنده تبحر سازنده در ادغام زیبایی در کنار ضخامت بالا است. باتری مورد استفاده در این اسمارت‌فون 10100 میلی‌آمپری بوده که بزرگ‌ترین سلولی محسوب می‌شود که تاکنون در اسمارت‌فون‌های اوکیتل استفاده شده است.

اوکیتل K10000 Pro

همان‌طور که گفته شد ضخامت بالای این اسمارت‌فون موجب نشده که به بخش زیبایی ظاهری لطمه‌ای وارد شود. استفاده از چرم در کنار فولاد ضد زنگ موجب شده است که اوکیتل K10000 Pro یک اسمارت‌فون سطح بالا و بسیار شیک باشد. دوربین گوشی با یک ماژول فلزی همراهی می‌شود و اسکنر اثر انگشت نیز درست در بخش پایین دوربین و روی ماژول قرار گرفته است، اگرچه نمی‌توان در رابطه با مقاومت این اسمارت‌فون به صورت قطعی اظهار نظر کرد اما ترکیب مورد استفاده در ساخت این اسمارت‌فون ظاهری قدرتمند و مقاوم را تداعی می‌کند.

 

در بخش جلویی K10000 Pro می‌توانیم یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی را مشاهده کنیم، در بخش زیرین این نمایشگر کلیدهای خازنی ناوبری قرار گرفته‌اند. قلب پردازشی این هندست را چیپست مدیاتک MT6750T شکل می‌دهد، این چیپست 8 هسته پردازشی با سرعت 1.5 گیگاهرتز دارد. اگرچه پردازنده به‌کار رفته در این اسمارت‌فون پایین‌رده است اما وجود 3 گیگابایت رم LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، موجب شده اوکیتل K10000 Pro در دسته میان‌رده‌ها قرار بگیرد. دوربین اصلی مورد استفاده در این اسمارت‌فون 13 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلویی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در بخش نرم‌افزاری اوکیتل K10000 Pro می‌توانیم اندروید 7 نوقا را مشاهده کنیم که در بخش رابط‌کاربری کمی شخصی‌سازی شده است اما بازهم شباهت بسیار زیادی به اندروید خالص دارد.

همان‌طور که قبلا گفته شد، اوکیتل K10000 Pro از یک باتری 10100 میلی‌آمپری استفاده می‌کند، مطابق اعلام اوکیتل شارژ این باتری غول آسا توسط یک آداپتور شارژ سریع انجام می‌گیرد که به نسبت نمونه آداپتور 12 ولتی 2 آمپری مورد استفاده برای K6000 Plus عملکرد سریع‌تری دارد.

اوکیتل K10000 Pro با قیمت 220 دلار از اوایل ماه ژوئن روانه بازار می‌شود، با این حال اوکیتل این امکان را برای کاربران در نظر گرفته که این اسمارت‌فون را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنند.

ساده‌ترین راه پیش‌خرید کردن این اسمارت‌فون، ثبت یک سفارش 40 دلاری انجام است و مابقی مبلغ را می‌بایست هنگام دریافت محصول بپردازید. البته اگر در طرح پیش‌فروش اوکیتل K10000 Pro شرکت کنید یک مجموعه از لوازم جانبی این اسمارت‌فون را با قیمت 30 دلار دریافت خواهید کرد. این ثبت‌نام هم‌چنین به منزله ورود شما به یک قرعه‌کشی خواهد بود که تا 31 مه روزانه به 10 نفر از خریداران این امکان را می‌دهد که اوکیتل K10000 Pro را با نصف قیمت خریداری کنند. یکی دیگر از طرح‌های اوکیتل برای فروش این اسمارت‌فون طرح دو سوال و پاسخ‌گویی به آن توسط کاربر است تا در قرعه‌کشی 20 دستگاه کنترلر Oukitel A8 شرکت داده شوند. این دو سوال ” چقدر طول می‌کشد تا K10000 Pro شارژ شود؟” و “K10000 Pro چند دستگاه آی‌فون 7 را می‌تواند شارژ کند؟” است. کنترلر Oukitel A8، یک ریموت بلوتوثی بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون نیاز به دسترسی به تلفن‌همراه برخی فعالیت‌ها از قبیل کنترل دوربین، کنترل موزیک و تماس گرفتن را انجام دهید. هم‌چنین اگر تلفن‌همراهتان را در جایی فراموش کنید این کنترلر به شما اخطار خواهد داد. برای ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانید به وب‌سایت رسمی Oukitel مراجعه کنید.

2 در مورد “اوکیتل از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام اوکیتل K10000 Pro و یک باتری فوق‌العاده رونمایی کرد”

    1. امید بکتاش

      سلام این گوشی به احتمال بسیار زیاد در ایران پیدا نمیشه و باید مستقیم از چین و یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین مثل Alibaba خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH