انتشار نخستین تصاویر باکیفیت از موتو Z2 Play و احتمال معرفی رسمی در 1 ژوئن

خانواده محصولات میان‌رده لنوو روز‌به‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است و این خانواده با افزوده شدن یک عضو جدید تا چندی دیگر بزرگ‌تر نیز خواهد شد. به‌تازگی تصاویر باکیفیتی از موتو Z2 Play منتشر شده است که این اسمارت‌فون را در رنگ‌های مختلفی به نمایش می‌گذارد.

خبرهای منتشر شده از موتو Z2 Play بسیار زیاد است و تقریبا هر هفته خبری را از این اسمارت‌فون می‌شنویم، با این وجود تاکنون هیچ تصویر باکیفیتی از این هندست منتشر نشده بود. اگرچه این تصویر تنها یک سمت اسمارت‌فون را به نمایش می‌گذارد اما بازهم می‌توانیم ترکیب رنگی به‌کار رفته در آن را متوجه شویم. موتو Z2 Play در رنگ‌های سفید/طلایی، سفید/نقره‌ای و مشکی/خاکستری روانه بازار خواهد شد.

گذشته از این تصویر، یک پوستر رسمی نیز از جانب لنوو منتشر شده است که نشان می‌دهد مراسم رونمایی از موتو Z2 Play در تاریخ یکم ماه ژوئن انجام می‌پذیرد. به احتمال زیاد این مراسم در آمریکای لاتین برگزار خواهد شد اما انتظار می‌رود که چندی بعد لنوو عرضه جهانی موتو Z2 Play را آغاز کند.

از آن‌جا که چندی پیش موتو Z2 Play در بنچمارک Geekbench رویت شد، برخی از اطلاعات سخت‌افزاری این اسمارت‌فون را در اختیار داریم. موتو Z2 Play از چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 626 استفاده خواهد کرد که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

باتری مورد استفاده در این هندست غیر قابل دسترس بوده و 3000 میلی‌آمپر حجم دارد. میزان باتری به‌کار رفته در این اسمارت‌فون پیش‌تر توسط لنوو تایید شده است. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض به اندروید 7.1.1 مجهز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH