سامسونگ به‌دنبال انتشار گزارش دقیق علت انفجارهای گلکسی نوت 7 در آینده نزدیک است

براساس گفته‌های Chosun Biz، سامسونگ درحال برنامه‌ریزی برای انتشار گزارش خود برای انفجارهای گلکسی نوت 7 در سال گذشته است. در این گزارش رسمی جزئیات تحقیقات صورت گرفته منتشر خواهد شد. رسانه‌های کره‌ای به نقل از سامسونگ اعلام نموده‌اند که:

گزارش مربوط به شکست گلکسی نوت 7 به‌زودی منتشر خواهد شد. در سال‌های اخیر، ما یک سازمان CRO ایجاد کرده‌ایم که کل فرآیندها از طراحی محصول تا تولید قطعات آن را مورد بررسی قرار می‌دهد تا امکان حوادث را از بین ببرد. اگرچه فراخوان گلکسی نوت 7 در کوتاه مدت ضررهای زیادی را به ما متحمل کرد ولی یک زیرساخت برای رشد ما ایجاد نمود.

به احتمال زیاد این گزارش تمامی جنبه‌های مربوط به گلکسی نوت 7 شامل تولید، تحقیق و توسعه، قطعات، آزمایش‌ها، بازاریابی و فراخوانی‌ها را شامل می‌شود. براساس گزارشات، چندین مقام رسمی سامسونگ و سامسونگ SDI این پروژه را رهبری می‌کنند، درحالی‌که نمایندگانی از دفتر ریاست مدیریت ریسک نیز به این پرونده پیوسته‌اند.

گلکسی نوت 7

متاسفانه این گزارش تنها در دسترس افراد بالارده شرکت قرار خواهد گرفت و به‌علت مسائل امنیتی در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد، البته امید به فاش شدن آن وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH