بروزرسانی GDR2 برای ویندوز فون 8، مشکل کیفیت کم تصویر پروفایل را در کاشی Me tile حل خواهد کرد!

lumia-925-onenote
اگر شما نیز، با یک اسمارت فون ویندوز فونی وصلت کرده باشید حتما متوجه باگ بزرگی برروی کاشی Me tile، شده اید که در این کاشی، تصویر پروفایل شما با کیفیت بسیار پایینی نماینگر می‌شود و سبب گشته تا به نوعی، از کرده خویش پشیمان شوید!
خبر خوب برای کسانی که هنوز ویندوز فون 8 را به دلیل چنین اشکالات ریز و درشتی سه طلاقه نکرده اند این است مایکروسافت در بروزرسانی جدیدی برای ویندوز فون 8، با نام GDR2 این مشکل را حل کرده و چهره خندان شما پس از بروزرسانی به این نسخه، با کیفیت کامل برروی کاشی Me tile نمایان خواهد شد. بعضی از پرچم داران ویندوز فونی همانند لومیا 1020 و لومیا 925، به صورت پیش فرض این بروزرسانی را با خود همراه دارند.
اسمارت فون های ویندوز فونی که از اپراتور های موبایل خریده شده اند، برای دریافت این بروزرسانی باید تا ماه دیگر منتظر بمانند تا اپراتور موبایل خود، شخصا این بروزرسانی را برای ایشان عرضه نماید و مدل های خالص نیز، می‌توانند این بروزرسانی را هم اکنون از مایکروسافت، دریافت نمایند. برای صاحبان تلفن های هوشمند لومیای نوکیا، این بروزرسانی با بروزرسانی نوکیا، تلفیق شده است.
حال باید منتظر عرضه بروزرسانی دیگری از سوی کمپانی خوش نام مایکروسافت باشیم، چراکه بروزرسانی GDR3 که اصطلاحا ویندوز فون بلو نیز نامیده می‌شود، قرار است آینده ویندوز فون دگرگون ساخته و قدرت از دست رفته مایکروسافت را، باز گرداند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH