اقدامی عجیب، از سوی کمپانی ال‌جی!

LG-G2-QuickWindow-case
کمپانی ال جی که قصد دارد به زودی نسخه جدیدی از پرچم داران خود را با نام ال جی اپتیموس G2 معرفی سازد، در طی اقدامی بحث برانگیز از قاب های جدید این هوشمند معرفی نشده، رونمایی به عمل آورد!
این قاب‌های جدید اصطلاحا QuickWindow case نامیده شده و به عنوان یک قاب، وظیفه محافظت از پرچم دار ال‌جی با نام ال جی اپتیموس G2 را عهده دار گشته‌اند. ویژگی QuickWindow به کار رفته در این قاب‌ها، این اجازه را به کاربر می‌دهد تا بدون حذف پوشش قرار گرفته شده برروی این اسمارت فون به وسیله قاب QuickWindow case، به زمان، دمای هوا و موسیقی دسترسی داشته و از تماس‌های از دست رفته و پیام‌های دریافتی، مطلع گردند. این رابط کاربری که اصطلاحا QuickWindow UX نیز خوانده می‌شود، می‌تواند با سوایپ کردن به وسیله یک انگشت اطلاعات را در اختیار کاربران ال‌جی اپتیموس G2 قرار دهد.
QuickWindow case در هنگام عرضه نسل جدید پرچم داران اپتیموس جی ال‌جی با نام اپتیموس G2، به بازارهای جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت و در رنگ‌های سیاه، سفید، صورتی، بنفش، آبی، نعنایی و زرد به بازار عرضه خواهد شد. ال‌جی هنوز از قیمت این قاب‌ها سخنی بر زبان نیاورده است!
به نظر شما علت انجام چنین اقدام عجیبی، از سوی کمپانی نامداری همچون ال‌جی چه بوده است؟!

5 در مورد “اقدامی عجیب، از سوی کمپانی ال‌جی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH