نرم افزار MoDaCo.SWITCH؛ جابه‌جایی آسان بین رابط کاربری تاچ ویز و نسخه خام آندروید در گلکسی S4!

googleplayeditionlead04
اوایل این هفته، نرم افزارMoDaCo.SWITCH برای کاربران پرچم دار اچ تی سی با نام HTC One منتشر گشت که به کاربران اجازه می‌دهد بین رابط کاربری Sense و نسخه خام آندروید گوگل، سوئیچ نمایند!
حال به نظر می‌رسد نسخه ای از این نرم افزار، قرار است به زودی پرچم دار جدید سامسونگ با نام Galaxy S4(مدل GT-I9505) را، در‌نوردد که به کمک آن می‌توانید به راحتی بین رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ و نسخه خام آندروید گوگل سوئیچ کرده بدون آنکه از دست دادن اطلاعات موجود خود، نگران شوید.
لازم به ذکر است، تیم تولید این نرم افزار به کمک وبسایت IndieGoGo، موفق به دریافت 1000 یورو حمایت مالی شده که تا 17 روز دیگر، بودجه این پروژه به پایان خواهد رسید. این هزینه، می‌تواند سبب شود تا MoDaCo.SWITCH پا از نسخه خام آندروید فراتر گذاشته و به کمک رام های شخص ثالث موجود، برای سیستم عامل آندروید بشتابد!
هنوز تاریخ رسمی برای این نرم افزار ارائه نشده است اما حامیان این پروژه، خواهان دسترسی هرچه سریعتر به این نرم افزار جادویی در ماه آگوست می‌باشند!

2 در مورد “نرم افزار MoDaCo.SWITCH؛ جابه‌جایی آسان بین رابط کاربری تاچ ویز و نسخه خام آندروید در گلکسی S4!”

  1. لطفا چگونگی کارکرد و استفاده از این برنامه را کامل تر بیان کنید و ایا روی HTC one های معمولی هم میشه این برنامه را اجرا کرد. با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH