عرضه نسخه طلایی پلی‌استیشن 4 با قیمتی کمتر از نسخه معمولی!

همانطور که می‌دانید تولیدکنندگان کنسول بازی در طول حیات یک کنسول علاوه‌بر ارتقای آن، نسخه‌های ویژه‌ای را طراحی و تولید می‌کنند. در آینده نزدیک به‌احتمال زیاد شاهد نسخه خاصی از کنسول نینتندو سوئیچ نیز خواهیم بود، البته نمی‌توان زمان دقیق عرضه آن را پیش‌بینی کرد. در حالت کلی این نسخه‌های ویژه دارای طرحی خاص بر روی بدنه، رنگ‌های اختصاصی و بازی‌ها به‌صورت باندل هستند که هر کدام با قیمتی بالاتر نسبت به نسخه معمولی به فروش می‌رسند.

به‌نظر می‌رسد که سونی خواهان عرضه نسخه مخصوصی از پلی‌استیشن 4 با رنگ طلایی است و شما نیز باید همانند ما انتظار داشته باشید که این مدل با قیمت بالایی به فروش برسد. در حقیقت تصورمان اشتباه بوده چراکه در یک اقدام عجیب و جالب، این نمونه حداقل برای یک هفته قیمتی کمتر از نسخه معمولی خواهد داشت!

پلی‌استیشن 4

نسخه طلایی پلی‌استیشن 4 از تاریخ 9 ماه ژوئن تا هفدهم ماه موردنظر، با حافظه داخلی 1 ترابایت و دسته DUALSHOCK 4 طلایی با قیمت 249 دلار قابل خریداری خواهد بود. این قیمت به میزان 50 دلار از نسخه اصلی و معمولی ارزان‌تر است.

سونی علاوه‌بر مدل طلایی این کنسول، برخی از بازی‌ها و همچنین تجهیزات جانبی را با تخفیف می‌فروشد. علت این امر، قرارگیری تاریخ موردنظر در محدوده زمانی برگزاری نمایشگاه E3 بوده که از 13 الی 15 ماه ژوئن برقرار است.

به‌نظر می‌رسد این نمونه طلایی رنگ تنها مدل پلی‌استیشن 4 باشد که در این 9 روز با تخفیف عرضه شود، البته هنوز نمی‎‌دانیم که آیا این نمونه با قیمت عادی بعد از این تاریخ به فروش خواهد رسید یا خیر. جزئیات بیشتری از برنامه سونی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد، بنابراین سعی کنید حساب بانکی خود را پر نگه دارید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH