نسخه‌های ۲۰۱۷ سامسونگ گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 رسما معرفی شدند

سامسونگ دقایقی پیش از سری جدید سه گوشی میان‌رده خود یعنی گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 در اروپا رونمایی کرد.

اگرچه قیمت‌ گذاری‌هایی که از سوی سامسونگ بر روی محصولاتش صورت می‌گیرد معمولا در کشورهای مختلف ارقام متفاوتی را شامل می‌شود با این حال پیش از این عنوان شده بود که گلکسی J5 2017 با قیمت ۲۷۹ یورو به فروش می‌رسد. همچنین پیش‌بینی می‌شود این گوشی از اواخر ماه جاری میلادی (احتمالا ۲۲ ژوئن) روانه بازار گردد.

سامسونگ گلکسی J5 2017

محصول بعدی از سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ که روانه بازار خواهد شد گلکسی J7 2017 خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود در ماه جولای در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین نسخه ۲۰۱۷ گوشی هوشمند گلکسی J3 نیز در ماه آگوست به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی J3 مجهز به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی به همراه یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی شده است. همچنین سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۵۷۰ به همراه رم دو گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در نسخه ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J3 بهره گرفته است. علاوه بر این موارد از دیگر مزایای این گوشی می‌توان به دوریین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

میان‌رده بعدی یعنی گلکسی J5 کمی بزرگتر بوده و مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی سوپر امولد با رزولوشن اچ‌دی است. پردازنده هشت‌ هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۸۷۰، رم دو گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این میان‌رده هستند. همچنین این گوشی مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی بوده و از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر برای تأمین انرژی مورد نیاز آن بهره گرفته شده است.

در آخر باید به گلکسی J7 که گران‌ترین گوشی در بین این سه میان‌رده بوده اشاره داشت. این گوشی با برخورداری از یک پنل ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی (۱۰۸۰ پیکسلی)، پشتیبانی از تکنولوژی LTE Cat6، رم سه گیگاباتی، پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی اکسینیوس ۷۸۷۰ و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند بسیاری از کاربران را از خرید یک گوشی پرچمدار تا حدی بی‌نیاز کند. در آخر باید اشاره داشت که گلکسی J7 2017 نیز همانند برادر کوچکتر خود از دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت گوشی برخوردار است.

همچنین گفتنی است هر سه میان‌رده جدید سامسونگ از بدنه تمام فلزی ساخته شده‌ و به همراه اندروید 7.0 عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH