مارشمالو همچنان محبوب‌ترین نسخه سیستم عامل اندروید است

شرکت گوگل به تازگی آماری از دستگاه‌هایی که سیستم عامل اندروید را میزبانی می‌کنند ارایه داده که طبق این آمار اندروید نوقا ۹.۵ درصد از کل از سهم نسخه‌های مختلف اندروید را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که نسخه آخر اندروید یعنی ورژن ۷.۱ نوقا تنها ۰.۶ درصد از کل این تعداد را شامل می‌شود. در لیست منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید، مارشمالو با ۳۱.۲ درصد محبوب‌ترین سیستم عامل اندرویدی بین کاربران بوده و پس از آن اندروید لالی‌پاپ با ۳۰.۸ درصد در جایگاه دوم قرار دارد.

با توجه به اینکه اوایل ماه می تنها ۷.۱ درصد و دو ماه قبل حدود ۵ درصد کاربران از اندروید نوقا روی دستگاه خود استفاده می‌‌کردند، آمار ۹.۵ درصدی منتشر شده نشانگر یک رشد پیوسته در آمار کاربران نوقا است. با این حال به نظر نمی‌رسد نوقا تا قبل از معرفی اندروید O بتواند از سد دو نسخه محبوب‌تر یعنی مارشمالو و لالی‌پاپ عبور کند.

اما آمار قابل توجه دیگر در مورد لیست منتشر شده را می‌توان سهم ۰.۸ درصدی دو نسخه قدیمی اندروید یعنی بستنی حصیری و نان زنجفیلی دانست. با اضافه شدن آمار کاربران اندروید کیت‌کت و آب‌نبات ژله‌ای به این ارقام، درصد کاربرانی که از نسخه‌های اندرویدی قبل از سال ۲۰۱۴ استفاده می‌کنند به ۳۰ درصد می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH