بازی محبوب فیفا 18 رسما معرفی شد

اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های فیفا هستید حتما برای معرفی و رونمایی از نسخه‌های جدید آن لحظه‌شماری می‌کنید. خبر خوب این است که فیفا از نسخه 18 بازی فوتبالی محبوب خود رونمایی کرده و تریلر رسمی آن را نیز منتشر کرده است.

طبق اعلام شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی EA Sports  فیفا ۱۸ قرار است هفتم مهرماه برای پلتفرم‌های متعددی همچون ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳، رایانه‌های شخصی و نینتندو سویچ عرضه شود.

اما از دیگر نکات مهم برای طرفداران این بازی چهره اصلی فیفا 18 است. چهره فوتبالی که تصویرش امسال بر روی کاور این بازی حک می‌شود، کسی نیست جز کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی باشگاه رئال مادرید که شهرت و آوازه او بیش از یک فوتبالیست است.

بخش جالب‌توجه فیفا 18 این است که امسال برای اولین بار چهره‌های قدیمی و ستاره‌های فقید فوتبالی نیز در نسخه ultimate برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن4 و رایانه‌های شخصی حضور خواهند داشت.

فیفا18 ویژگی‌های مختلفی برای هر پلتفرم خواهد داشت و کاربران می‌توانند از تنوع این بازی پرطرفدار لذت ببرند.

فیفا 18 در حالی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر خواهد شد که همه نسخه‌های آن ویژگی‌های مشابهی نخواهند داشت. این بازی در سه نسخه‌ مختلف عرضه می‌گردد. نسخه‌ معمولی یک کارت قرض کریستیانو رونالدو برای بخش Ultimate Team دارد. نسخه‌ Ronaldo Edition به ارزش ۶۰ دلار پک کارت Ultimate Team را در خودش جای داده و گران‌ترین نسخه هم Icon Edition نام دارد که به‌اندازه‌ ۱۲۰ دلار پک مختلف دارد.

الکترونیک آرتز به زودی اطلاعات بیشتری از این نسخه جدید فیفا اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH