پردازنده قدرتمند Core i9 به همراه مادربردهای جدید گیگابایت عرضه شد

گیگابایت یکی از تولید کنندگان برتر مادربرد و کارت گرافیک در طول برگزاری رویداد کامپیوتکس 2017 و هم‌زمان با رونمایی اینتل از حرفه‌ای‌ترین پلتفرم خود (در رده HTED)، از مادربردهای سری X299 خود جهت پشتیبانی از این پلتفرم رونمایی کرد.

این مادربردها که بر پایه چیپست X299 تولید شده‌اند، جزو پیشرفته‌ترین مادربردهای ارائه شده برای پردازنده‌های سری Intel® Core™ X هستند. گیگابایت که در سال گذشته از برند اختصاصی گیمینگ خود یعنی آئورس رونمایی کرد، این بار نیز پرچم‌داران سری X299 را در قالب سری آئورس عرضه کرده است.

گیگابایت در سری آئورس به معرفی 3 مادربرد اقدام نموده است. مادربرد Aorus X299-GAMING 9 پرچمدار اصلی و حرفه ای ترین مادربرد ارائه شده از سوی گیگابایت بوده و کامل‌ترین امکانات را برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌نماید. مادربرد حرفه‌ای دیگری که در لباس آئورس از سوی گیگابایت تولید شده است، مادربرد X299-Gaming 7 است که می‌توان این مدل را به عنوان جذاب‌ترین عضو خانواده آئورس در این سری دانست، زیرا با ارایه حرفه‌ای‌ترین امکانات برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای از نظر اقتصادی نیز به بهترین نحو برای کاربران بهینه شده است و یک نمونه بارز از تراز حرف کارابی، امکانات منحصربفرد و قیمت است.

گیگابایت در سری آئورس کاربران اقتصادی را فراموش نکرده و با تولید مادربرد Aorus X299-Gaming 3، اقتصادی‌ترین مادربرد سری آئورس را پیشنهاد می‌دهد که علاوه بر ارابه امکانات مناسب گیمینگ و حرفه ای، از نظر اقتصادی تا حد بسیار زیادی بهینه شده است.

نوآوری همیشه بخش جدایی ناپذیر از گیگابایت است کمتر زمانی را می توان به یادآورد که گیگابایت همراه با سری جدید مادربردهای خود حرف تازه‌ای برای گفتن نداشته باشد. سری X299 مادربردهای گیگابایت نیز از این قائله مستثنا نیستند و برای کاربران خود قابلیت های هیجان انگیزی را ارائه می‌دهند. که در موارد زیر می توان به برخی از این قابلیت ها اشاره کرد:

  • ارائه پوشش محافظتی جدید و باز طراحی آنها (Armor and Plating)
  • قابلیت ارائه شبکۀ اختصاصی گیمینگ و بهینه کردن کانکشن های اختصاصی گیمینگ به وسیلۀ (WTFast)
  • RGBFusion به همراه LEDهای دیجیتال
  • SmartFan 5 با قابلیت جدید FanStop
  • هدسینک های اختصاصی 2 با قبلیت پشتیبانی از SSDهای جدید Intel Optane
  • ارائه یک تجربۀ صوتی بی همتا با ارتقاء سیستم صوتی (ESS Sabre DAC)

هنری کائو معاون بخش بازرگانی مادربردهای گیگابایت عنوان کرد: “با عرضۀ پلتفرم X299  از سوی اینتل، ما را مصمم تر می کند تا قابلیت ها و ویژگی های  صنعت کامپیوتر های شخصی را به کاربران نشان دهیم. ما با تولید مادربردهای سری X299 آئورس تجربه ای بی مانندی را برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال کامپیوتری خارق العاده هستند، فراهم می‌کنیم.”

گیگابایت علاوه بر تولید سری آئورس، سری‌های دیگری همچون Ultra Durable و Gaming را نیز تولید می‌کند و قطعا در آینده شاهد تولید مادربردهایی با چیپست X299 در این سری‌ها نیز خواهیم بود. مادربردهای X299 گیگابایت با گارانتی 3 ساله و نام آشنای آواژنگ در بازارهای ایران عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH