خبرهایی از دو گوشی جدید سونی، یکی پرچم‌دار و دیگری میان‌رده‌ منتشر شده است

اخبار جدید چنین نشان می‌دهند که سونی مشغول کار بر روی یک اسمارتفون پرچم‌دار است. این اخبار از پروفایل دو یوزر ایجنت منتشر شده‌اند و حاوی خبر تجهیز این پرچم‌دار به اندروید O هستند.

شماره مدل این دستگاه G8341 برای نسخه تک سیم کارته و G8342 برای نسخه دو سیم‌کارته اعلام شده است و حرف G نشان می‌دهد که این محصول جز پرچم‌داران کمپانی است و دو رقم 8 و 3 نیز اعلام می‌کنند که هندست نامبرده جز سری اکسپریا XZ خواهد بود.

یکی دیگر از موارد جذاب منتشر شده رزولوشن فول اچ‌دی صفحه است که این شبهه را ایجاد می‌کند که دستگاه مذکور احتمالا همان اکسپریا XZ1 شایعات باشد. همان دستگاهی که قرار است با مشخصاتی چون پردازنده 835 اسنپدراگون، رم چهار گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپری و صفحه نمایش فول اچ‌دی 5.2 اینچی در رویداد ایفا رونمایی شود.

در ایفای امسال به‌علاوه قرار است دستگاه‌های دیگری از سونی را نیز ببینیم. یکی از آنها نسخه کامپکت XZ1 و دیگری اکسپریا X1 خواهند بود.

به‌روزرسانی: اخیرا چند پروفایل یوزر ایجنت دیگر از یک دستگاه با شماره مدل G34XX پرده برداشته‌اند که ظاهرا در شش نسخه مختلف که سه تای آنها تک سیم کارته و سه تای دیگر دو سیم کارته هستند عرضه خواهند شد. با توجه به شماره مدل، این دستگاه در زمره میان‌رده‌ها قرار خواهد گرفت که با وجود صفحه نمایش فول اچ‌دی احتمالا اکسپریا X1 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH