گلکسی S8 عنوان بهترین گوشی موجود در بازار را تصاحب کرد!

به نظر می‌رسد که کهکشانی‌های جدید سامسونگ از دید بسیاری از کاربران و تحلیلگران نمره قبولی گرفته و کم‌کم در حال تصاحب کردن بهترین عنوان‌های سال جاری است. چندی پیش پرچم‌داران تازه سامسونگ پس از سربلند بیرون آمدن از آزمایش‌های مختلف ثابت کردند که صاحب بهترین نمایشگر موجود در بازار هستند و اکنون نیز موسسه تحقیقاتی Consumer Reports که یکی از معتبرترین پایگاه‌های تسپیش‌نمایش تغییراتت گوشی‌های موبایل است در گزارشی اعلام کرده که گلکسی S8 و +S8 بهترین اسمارت‌فونهای موجود در بازار هستند.

طبق گفته‌های پایگاه Consumer Reports اگر از طراحی کهکشانی‌های جدید سامسونگ شروع کنیم، نبود حاشیه در کنار دستگاه، صفحه‌ نمایش خمیده و توجه بسیار زیاد سازنده به این بخش، باعث شده تا با طراحی مدرن، ظریف و مینیمالیستی خاصی در این گوشی‌ هوشمند روبرو شویم. همچنین عمر باتری مناسب و بالاتر در برادر بزرگتر نیز یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است.

باید گفت که موسسه Consumer Reports به راحتی این عنوان را به گلکسی S8 و همتای دیگرش تقدیم نکرده و آنها حتی برای تست گواهینامه IP68 (جلوگیری از نفوذ آب به گوشی در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه) این دو گوشی نیز آن‌ها را در یک آکواریوم پر از آب قرار داده و خبر خوش برای هواردان اینکه هر دو تلفن‌هوشمند با موفقیت این امتحان را هم پشت سر گذاشته‌اند.

بهره‌گیری از دستیار صوتی هوشمند و هوش مصنوعی نیز این دو بردار را یک سر و گردن بالاتر از دیگر رقیبان حاضر در بازار قرار می‌دهد، هرچند انتظار می‌رود که اغلب کاربران تمایل بیشتری به استفاده از گوگل اسیستنت داشته باشند. ولی به جرات می‌توان گفت حتی با کنار گذاشتن بیکسبی، گلکسی S8 و +S8 همچنان به عنوان یکی از بهترین اسمارت‌فونهای اندرویدی بازار شناخته می‌شوند. مطمئنا کسب این مقام برای کمپانی سامسونگ بسیار خوشحال کننده است و شاید بتواند در میزان فروش این گوشی نیز تاثیرگذار باشد.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “گلکسی S8 عنوان بهترین گوشی موجود در بازار را تصاحب کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH