ترامپ به دروغ می‌گوید که در فضای مجازی 100 میلیون فالوور دارد!

در دنیا کسی نیست که نام دونالد ترامپ را نشنیده باشد. رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا که هر از گاهی با صحبت‌ها و یا کارهای خود دنیا را متعجب می‌سازد. پرزیدنت دونالد ترامپ، همانطور که می‌دانید علاقه زیادی به بالا بردن اندازه جمعیت دارد. این خصوصیت حتی در فضای مجازی نیز مصداق پیدا می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا در توییت خود در صبح جمعه، اذعان نمود که در رسانه‌های اجتماعی بیش از 100 میلیون فالوور دارد، البته که چنین چیزی واقعیت ندارد، مگر اینکه فالوورهای دولت آمریکا را نیز به آن اضافه کنیم!

دونالد ترامپ در توییت خود نوشته که بالای ۱۰۰ میلیون فالور دارد!

بزرگ‌ترین تعداد فالوور دونالد ترامپ از اکانت شخصی وی بوده که در حدود 32.4 میلیون فالوور دارد. دیگر جامعه‌های مجازی وی شامل:
فیس بوک، با در حدود 23.6 میلیون فالوور
اینستاگرام، با در حدود 7 میلیون فالوور
و یوتیوب که در حدود 109 هزار طرفدار دارد.

زمانیکه این مقادیر را با هم جمع می‌زنید به عدد 63 میلیون می‌رسید که اختلاف بسیار زیادی با تعداد اعلام شده 100 میلیون دارد. شاید پشتوانه حرف ترامپ به وب سایت‌ها و اکانت‌های دولتی مانند (@POTUS) باشد که در صورت اتمام رئیس جمهوری وی این اکانت‌ها نیز حذف می‌شود.

POTUS بر روی توییتر، 18.8 میلیون فالوور داشته و تعداد 2.3 میلیون فالوور نیز بر روی فیس‌بوک دارد. اکانت اینستاگرام نیز در واقع اصلا اکانت نیست چون فالووری ندارد. پس تا اینجا به عدد 84 میلیون می‌رسیم که هنوز با 100 میلیون در حدود 16 میلیون اختلاف دارد.

تنها راهی که می‌توان با جمع زدن آن کاربران طرفداران دونالد ترامپ را 110 میلیون در نظر گرفت، جمع کردن فالوورهای اکانت کاخ‌سفید است (که در حقیقت هیچکدام از آن دونالد ترامپ مانند POTUS نیستند). توییر کاخ سفید، 14.6 میلیون، نسخه فیس‌بوک آن 8.2 و اینستاگرامش 3.6 فالوور دارد.

با جمع نمودن تمامی این اکانت‌ها به عدد بیش از 110 میلیون می‌رسیم.

باز هم می‌گوییم که این عدد حقیقت ندارد. چون باورش مشکل است که بگوییم تمامی این 100 میلیون فالوور اکانت‌های مجزا بوده و هیچکدام ربات نیستند. میزان احتمالی هم‌پوشانی این اکانت‌ها کافی است تا این عدد را به مقداری کمتر از یک عدد 9 رقمی کاهش دهد.

اما ممکن است که اکانت اسنپ‌چت ترامپ فالوورهای بیشماری داشته باشد، چون اسنپ‌چت تعداد آن‌ها را نشان نمی‌دهد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH