کانسپت جدید گوگل پیکسل 2 شباهت زیادی به ال‌جی جی6 دارد

آخر هفته گذشته رندرهای هندست جدید گوگل یعنی پیکسل 2 در ردیت منتشر شدند. این رندرها، طراحی یکی از طرفداران این هندست بود و تنها علایق و انتظارات وی را نشان می‌دادند. این طرفدار بعلاوه اعلام کرده که طرحش الهام گرفته از ال‌جی جی6 است.

در واقع باید گفت که این رندر جدید هیچ ارتباطی با هندستی که پیش از این تحت عنوان تایمن با طراحی ال‌جی در فضای وب ظاهر شد، ندارد.

همانطور که در تصویر می‌بینید این رندر با وجود اسکرین تمام صفحه و گوشه‌های منحنی شباهت زیادی به جی6 دارد. به‌علاوه می‌توانید در قسمت پشتی، دوربین دوگانه و دو فلش که در دو سمت گوشی تعبیه شده‌اند، ببینید. غیر از نوع قرارگیری دوربین و فلش‌ها و یک سری جزئیات دیگر، این رندر به تصاویری که هفته‌های گذشته از پیکسل 2 منتشر شده بودند هم بی شباهت نیست.

فعلا اطلاعات زیادی از هندست بعدی گوگل در دسترس نیست، اما آنچه می‌دانیم و از آن مطمئنیم این است که این اسمارت‌فون بزرگ‌تر و بهتر از نسخه پیشین خود خواهد بود. در طراحی‌اش قرار است پیشرفت‌هایی صورت گیرد، ویژگی مقاومت در برابر آب به آن اضافه خواهد شد، اسکنر چشم آیریس نیز برایش در نظر گرفته شده است و به احتمال زیاد با باتری بزرگ‌تری خواهد آمد. احتمال اینکه گوگل با توجه به میل بازار یک دوربین دوگانه را برای این دستگاه در نظر بگیرد هم زیاد است.

از دیگر احتمالاتی که از آن‌ها صحبت می‌شود، می‌توان به اسکرین تمام صفحه OLED، استفاده از آخرین پردازشگر اسنپدراگون و یک رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH