Hive Camera دوربین امنیتی جدیدی که واق واق هم می‌کند!

تصور کنید که صاحب یک دوربین امنیتی هوشمند هستید که می‌تواند هم هر نوع تحرکی را تشخیص دهد، هم با کیفیت اچ‌دی تصاویر را ضبط و حتی در مواقع لازم  واق واق هم کند.

چنین دوربینی خوشبختانه وجود دارد. دو کمپانی برییتیش گس و هایو، محصول جدیدی را تحت عنوان Hive Camera معرفی کرده‌اند که در واقع برای رقابت با دوربین‌های هوشمند نست وارد عمل شده‌اند. با این دوربین می‌توانید 24 ساعته و در هفت روز هفته، خانه یا هر جای دیگری را که مد نظر دارید تحت نظر بگیرید.

این دوربین بعلاوه به شما امکان می‌دهد که با افراد مختلف در خانه و در اتاق‌های دیگر صحبت کنید و اگر نوزادتان بی‌تابی می‌کند از راه دور به آرام کردنش بپردازید.

وقتی در خانه نیستید می‌توانید از راه دور اگر شخص ناشناسی را دیدید، روی صورتش زوم کنید و برای ترساندن آن فرد صدای آژیر پلیس را پخش کنید یا اینکه از سیستم بخواهید مثل یک سگ نگهبان واق واق کند.

تمام رفت و آمدها و تحرکاتی که در داخل منزل رخ می‌دهند از طریق این دوربین با تاریخ و ساعت دقیقش ضبط می‌شوند.

قیمت این دستگاه 129 یورو مشخص شده و زمان دقیق عرضه‌اش هنوز اعلام نشده است. شرکت هایو بعلاوه برای امسال دو محصول هوشمند دیگر با نام‌های Hive Leak Sensor و Hive Active Hub معرفی خواهد کرد.

1 در مورد “Hive Camera دوربین امنیتی جدیدی که واق واق هم می‌کند!”

  1. سلام
    خوب بود ولی بجز واق واق کردن بقیه امکاناتش رو بیشتر دوربینهای امنیتی دارند واین تفاوت قیمت زیاد مانع فراگیر شدنش خواهد شد . مگر اینکه کپی چینی محصول با قیمت یک چندم تولید بشه که قطعا میشه
    سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH