امکان پخش مجدد ویدئوهای زنده اینستاگرام مهیا شد

لایو اینستاگرام؛ قابلیتی است که بسیاری از کاربران را شیفته خود کرده و حسابی مورد استقبال قرار گرفته است، با این‌حال یکی از مشکلات لایو استوری این بود که اگر ویدئوی زنده یکی از کاربران را از دست می‌دادید، دیگر امکان تماشای آن را نداشتید (مشکلی که بسیاری از کاربران از آن گلایه داشته‌اند).

اما اکنون این مشکل در به‌روزرسانی جدید حل شده و اینستاگرام اکنون این قابلیت را فراهم کرده که ویدئوهای زنده (لایو) بازپخش شوند.

کاربران می‌توانند پیش از ضبط لایو استوری امکان پخش مجدد و تکرار را فعال کنند و زمانی که پخش زنده به اتمام رسید، با کلیک بر روی دکمه Share، در بخش پایینی نمایشگر ضربه زده تا تکرار ویدئوی زنده در بخش استوری قرار بگیرد.

این تکرار مانند سایر استوری‌ها تا بیست‌وچهار ساعت بعد قابل‌ مشاهده است و یک دکمه Play زیر تصویر پروفایل آن‌ها در نوار Stories نمایش داده می‌شود. نکته جالب‌ توجه این است که کامنت‌ها و لایک‌هایی که در زمان پخش زنده از طریق سایر کاربران به اشتراک گذاشته‌ شده نیز در بازپخش لایو قابل‌ نمایش است.

به‌روزرسانی جدید اینستاگرام به نسخه 10.26 این امکان را فراهم کرده و کاربران سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH