احتمال عرضه گلکسی نوت 3، در اواسط شهریور!

364177-new-samsung-galaxy-note-3-render-shows-off-massive-screen-wrapped-in-a

نسل سوم از گلکسی نوت ها، که همه ما می‌دانیم دیر یا زود، سامسونگ آن را معرفی خواهد کرد و پرده از اسرار جادویی این خوش قیافه (!) می‌گشاید به تازگی و بنا بر ادعای یک رسانه کره ای، سامسونگ 4 سپتامبر(13 شهریور) را، به عنوان تاریخ نهایی معرفی سومین نسل از خاندان پر ابهت گلکسی های نوت برگزیده و این در حالی است، که تنها 2 روز به برگزاری نمایشگاه IFA 2013 در برلین، مانده است!
اگرچه این چنین شایعاتی بعید است جامه عمل به خود بپوشاند، چراکه اگر سامسونگ چنین رفتاری را از خود نشان دهد احتمالا به بخت گلکسی های نوت 3 لگد زده و شانس موفقیت را از آنان، سلب سازد.
با این حال در شایعات قبلی به تاریخ 6 سپتامبر برای معرفی این کهکشانی عظیم الجثه اشاره شده بود!
انتظار می‌رود کهکشانی سوم نوت سامسونگ، با یک صفحه نمایش فول 5.7 اینچی FHD، پردازنده سری 800 SnapDragon کوالکام، دوربین 13 مگاپیکسلی و نسخه 4.3 سیستم عامل آندروید گوگل همراه گشته باشد. البته مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 3، ممکن است در بازارهای مختلف، رنگ و بوی تفاوت را به خود بگیرد.
به نظر شما، تاریخ نهایی عرضه گلکسی نوت 3 چه زمانی خواهد بود و شما انتظار چه توانایی های خارق العاده ای را از این بخت برگشته، دارید؟!

13 در مورد “احتمال عرضه گلکسی نوت 3، در اواسط شهریور!”

  1. من از اسمارتفون های سونی خیلی بیشتر از سامسونگ خوشم میاد و به احتمال زیاد zultraاز نوت۳ بهتره . اما هر کدومشون که بهتر باشه قطعا اخطلاف ناچیزی با رقیبش داره …..،دوستان اینجا چقدر روی برند تعصب دارن.

    1. فعلا که این از همه بهتره اندروید 4.2.3 دوربین13وهشت هسته ای باتری 3200 میلی امپر رم 3 صفحه 5.68 هرکی از گوشی سر در بیاره منو لایک می کنه من که شب تا صبح خوابم نمی بره

  2. رقیب z ultra همین نوت3 هستش فبلت سونی اندازه ای نامعقول و امکاناتی فراوان داره که همه رو عاشق خودش میکنه ولی اندازه اون زیادی بزرگه اما نوت3 اندازه و امکانات باهم هست که عالیه پس فبلت سونی همچین بی رقیب نیست

  3. کلا فبلت از ابداعت سامسونگ. بعد نوت 3 در برابروان مکس حرفی نداره واسه گفتن؟ آقای نیکی جک باحالی گفتی بازم مارو تو این روزهای گرم رمضان تنها نذار ما منتظر جک های بعدی تو هستیم…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH