لیست افراد مورد علاقه اینستاگرام به شما امکان اشتراک عکس را در گروه‌های خاص می‌دهد

گویا اینستاگرام قصد ندارد سرعت ارائه ویژگی‌های جدید برای اپلیکیشن خود را کم کند. این نرم‌افزار پیشرو دائما در حال خلق ایده‌های جدید و نوآورانه برای خود بوده تا بتواند کاربران بیشتری را جذب کند. در مقاله پیش خواندیم که استوری اینستاگرام بیش از 250 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. حال این کمپانی درحال بررسی و تست بر روی یک عملکرد جدید در اینستاگرام به نام علاقه‌مندی است. در علاقه‌مندی اینستاگرام می‌توانید عکس‌های خود را در یک گروه خاص به اشتراک بگذارید.
این ویژگی در اصل همان “لیست دوستان” است. اما اینستاگرام قصد دارد که از این کاربرد ساده که توییتر و فیس‌بوک در آن شکست خورده‌اند یک ایده خلاقانه بسازد. اینستاگرام تنها یک لیست دوستان دارد که آن‌هم لیست مورد علاقه بوده که به‌صورت خصوصی است.

اینستاگرام

با در اختیار داشتن این قابلیت، بدون درنظر گرفتن اینکه پستی که قرار می‌دهید عمومی یا شخصی است می‌توانید انتخاب کنید که برای چه گروهی این پست را به اشتراک‌ گذارید. زمانی که گروه “مورد علاقه” یا (Favorite) را برمی‌گزینید، تنها افراد داخل آن گروه می‌توانند پست شما را ببینند که با نشان سبز مشخص هستند. همچنین به پروفایل شما یک تب مورد علاقه که به شکل یک ستاره است افزوده می‌شود. در این تب جدید می‌توانید پست‌هایی غیر از پست‌های کوتاه‌مدت را که به گروه مورد علاقه خود فرستاده‌اید، مشاهده کنید.
در انتخاب و تعداد افرادی که می‌خواهید در لیست موردنظر قرار دهید، می‌توانید آزادانه عمل کنید. هیچ محدودیتی برای تعداد افراد این گروه وجود ندارد. هیچ پیام هشدار و یا آگاهی برای شخصی که وی را در گروه خود انتخاب کرده‌اید ارسال نخواهد شد. تنها چیزی که آن‌ها مشاهده می‌کنند نشانه سبزی است که در کنار پست‌های شما وجود دارد و نشان‌دهنده این است که این پست برای گروه مورد علاقه ارسال‌ شده است. زمانی که شما یک فرد را از این گروه حذف می‌کنید امکان دسترسی وی به پست‌های شما نیز از بین خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH