اطلاعات فاش شده از قاب آی‌فون 8، نشان از دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از واقعیت مجازی و ادغام سنسور اثر انگشت با صفحه‌نمایش دارد

با‌ رسیدن فصل تابستان شایعات پیرامون آی‌فون جدید شدت گرفته‌ است. شایعات و اطلاعات فاش شده جدید، همگی مهر تاییدی هستند بر اطلاعاتی که‌ از قبل داشتیم. براساس شایعات، اپل ویژگی‌های زیادی را‌ به آخرین محصول خود اضافه خواهد کرد.

بر‌طبق آخرین‌ خبرها، دکمه جلوی صفحه‌نمایش در آی‌فون 8 حذف شده و جای‌‌ خود را به سنسور اثر‌انگشت در زیر صفحه‌نمایش داده است. این شرکت با سیاست‌های محرمانه نگه‌داشتن اطلاعات خود، توانسته از درز اطلاعات رسمی آی‌فون جدید مانند آی‌فون‌های قبلی جلوگیری کند.

از زمان مرگ استیو جابز، تیم کوک تمام تلاش خود را کرده تا بتواند شکوه و جلال محصولات اپل را حفظ کند، اما این شرکت بعد از فوت استیو‌جابز نه‌تنها در نگهداری از این ویژگی‌های کلیدی موفق نبوده،‌ بلکه بسیاری از این ویژگی‌ها را نیز از دست داده است. حال با نزدیک‌ شدن به زمان معرفی آی‌فون جدید، امید‌هایی پدیدار شده تا تیم کوک بتواند این موضوع را در محصول جدید این شرکت تغییر دهد.

بر اساس شایعات، اپل قصد دارد آی‌فون 8 را به نمایشگر‌های کم‌مصرف OLED با حاشیه بسیار کم مجهز کند، که نمونه آن‌‌ را اخیرا در گلکسی S8 مشاهده کرده‌ایم. براساس اطلاعات منتشر شده، آی‌فون جدید به سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه‌ نمایش مجهز خواهد شد.

با این اقدام‌، اپل تبدیل به اولین شرکتی خواهد شد که از سنسور اثر انگشت مجازی در محصولات خود استفاده کرده است. همچنین بر‌اساس تصاویر منتشر شده، آی‌فون ۸ با دوربین دو‌گانه افقی عرضه خواهد شد؛ این دوربین از تصویر‌برداری سه‌بعدی و واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت رمزگشایی دستگاه به‌وسیله شناسایی چهره نیز یکی‌دیگر‌ از ویژگی‌های آی‌فون جدید خواهد بود. این شرکت به‌تازگی چند متخصص واقعیت مجازی را به استخدام خود در‌آورده است، بنابراین آی‌فون 8 احتمالا از واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد کرد. به‌هرحال برای پی‌بردن به مشخصات اصلی این گوشی هوشمند باید‌ تا روز معرفی آن صبر کنیم و ببینیم که اپل در این مدل جدید تغییرات‌ اساسی ایجاد می‌کند یا مانند گذشته یک محصول با تغییرات اندک را روانه بازار خواهد کرد.

4 در مورد “اطلاعات فاش شده از قاب آی‌فون 8، نشان از دوربین دوگانه عمودی با پشتیبانی از واقعیت مجازی و ادغام سنسور اثر انگشت با صفحه‌نمایش دارد”

  1. فکر میکنم قبل رونمایی از آیفون ۸، یهو هواوی یه موبایل معرفی میکنه که اسکنر اثر انگشتش زیر نمایشگر باشه و بازم خودشو به عنوان اولین موبایل دنیا که این قابلیت رو داره معرفی میکنه، مثل همون کاری که تو میت اس انجام داد و اولین نمایشگر حساس به فشار دنیارو معرفی کرد که فقط توجه جلب کنه

  2. هنوز آیفون هفت نیومده میخوان از آیفون ۸ رونمایی کنن
    آیفون واقعا چیز مضخرفی هس چنتا چیز الکی میچسبونن بهش به قیمت خدا تومن میفرشن البته خودم میخوام تجربش کنم ولی اگر بد بود که ۸۰ درصد فکر میکنم همینطور باشه سر یک روز ردش میکنم بره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH