مشخصات و جزئیاتی در مورد شیائومی Mi 6، فاش شد!

گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 پلاس اواخر امسال معرفی خواهد شد

صحبت از رونمایی شیائومی Mi 6 پلاس در اواخر سال میلادی، آن هم در شرایطی که پرچم‌دار شرکت شیائومی، Mi 6، هنوز به‌صورت گسترده به بازار ارائه نشده، کمی دور از ذهن است. چندی پیش تصویری در فضای مجازی دست به دست شد که در آن Mi 6 پلاس در کنار یک دستگاه Mi 6 قرار داشت. فروش آنلاین کاور محافظی که گفته می‌شد برای Mi 6 پلاس است، باعث شد تا شایعات بیشتری در این خصوص به‌گوش برسد.

حال تحلیلگر مشهور این عرصه، Pan Jiutang، اشاره کرده است که شیائومی قطعا امسال از شیائومی Mi 6 پلاس رونمایی خواهد کرد. وی همچنین به سوالی در خصوص احتمال ارائه این گوشی در ماه جولای نیز پاسخ داده است. در واقع وی پاسخ مستقیمی به این پرسش نداده اما با ارائه لیست گوشی‌هایی که امسال عرضه نخواهند شد، کار را برای ما آسان کرده است.

شیائومی Mi 6 پلاس

Vivo XPlay 7، شیائومی Smartisan T3، Mi Note 3 ، اوپو Find 9 و Honor Magic 2 هواوی از جمله این محصولات هستند. همانطور که اشاره شد، عدم وجود نام Mi 6 پلاس در بین این محصولات می‌تواند جوابی برای عرضه این گوشی در سال 2017 میلادی باشد.

این Pan Jiutang بود که خبر از تعویق عرضه Mi 6 پلاس، آن هم به‌خاطر سفارش سامسونگ به کوالکام در خصوص استفاده از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 835 این شرکت بر روی گوشی‌های S8 و S8 پلاس، داد.

شیائومی Mi 6 پلاس

شاید احتمال رونمایی از این گوشی در ماه جولای کم باشد، اما این خبر طرفداران شیائومی را امیدوار می‌کند که این شرکت هنوز مشغول کار بر روی این محصول است.

انتظار می‌رود تا Mi 6 پلاس با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشابه Mi 6 ارائه شود. استفاده از دوربین دوگانه، تراشه اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام، صفحه نمایش 5.7 اینچی به‌همراه باتری 4050 میلی‌آمپری از جمله این ویژگی‌ها خواهد بود. شایعات حکایت از قیمت 450 دلاری این محصول دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH