عرضه نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty: Modern Warfare برای کنسول PS4 تایید شد

اکتیویژن انتشار نسخه بازسازی شده یکی از بهترین سری‌های Call of Duty را تایید کرد. بدون شک Call of Duty: Modern Warfare یکی از بهترین نسخه‌های ساخته شده از این‌ سری ‌است که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. نسخه بازسازی شده Modern Warfare در گذشته نیز برای کنسول‌های مختلف عرضه شده بود، ولی برای دسترسی به آن مجبور به تهیه نسخه‌های دیگری از بازی بودید و امکان خریداری بازی به‌صورت جداگانه وجود نداشت. اما این نسخه کاملا مستقل بوده و می‌توانید آن ‌را ‌به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

Call of duty

بخش داستانی در نسخه ریمستر هیچ تغییری نسبت به نسخه اصلی بازی نداشته و در بخش چندنفره نیز از همان نقشه‌هایی استفاده شده است که در سال ۲۰۰۷ و در نسخه اصلی بازی مورد استفاده قرار گرفته بودند. مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در این نسخه در بخش گرافیک بازی است؛ در‌ نسخه بازسازی شده گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و‌ به‌‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با نسخه اولیه‌ بازی نیست.

اکتیویژن انتشار نسخه باز‌سازی شده Modern Warfare را برای کنسول PS4 در تاریخ ۲۷ ژوئن و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار تایید کرده است. این کمپانی اطلاعاتی مبنی‌‌بر عرضه این نسخه برای کنسول‌های دیگر ارائه نداده ولی به احتمال زیاد نسخه بازسازی شده برای کنسول‌های Xbox one و PC نیز عرضه خواهد شد.

اکتیویژن زمان دقیق عرضه این نسخه را برای کنسول‌های دیگر اعلام نکرده ولی طبق روال گذشته، بازی‌های این شرکت ابتدا برای کنسول‌های سونی منتشر می‌شوند و سپس در بازه‌ی زمانی کوتاهی، برای کنسول‌های دیگر ‌نیز انتشار می‌یابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH