آی‌فون 8

تصویر فاش شده از آی‌فون 8 ساختگی، طراحی نسخه اصلی آن را تایید می‌کند

آن‌قدر شایعات پیرامون آی‌فون 8 زیاد شده که به‌طور قطعی نمی‌توان گفت تفکر اهالی کوپرتینو برای طراحی و ساخت پرچمدار جدیدشان چگونه خواهد بود. دوربین عمودی، تشخیص چهره 3 بعدی، شارژ بی‌سیم یا حتی ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر همه و همه قابلیت‌هایی هستند که برای آی‌فون 8 ذکر می‌شود. باید گفت که هرچه به مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون نزدیک می‌شویم، کم کم شایعات بی‌اساس و غیر واقعی جای خود را به اخبار و اطلاعات معتبرتر می‌دهند. این‌بار هم انتشار تصویر دیگری از نسخه تقلبی و ساختگی آی‌فون 8 به عنوان تاییدی بر شایعات قبلی و مشخص شدن طراحی نسخه واقعی آن است.

فروش پرچم‌داران پیشین اپل کاهش یافته و می‌توان دلیل آن را صبر خریداران برای پرده‌برداری از نسل بعدی آی‌فون‌های این کمپانی دانست، چراکه با ویژگی‌های ذکر شده برای آی‌فون 8، این اسمارت‌فون یک حرکت انقلابی و شگفت‌انگیز برای شرکتی محافظه‌کار مانند اپل خواهد بود. چندی پیش نیز تصویری مشابه به همین عکس در شبکه اجتماعی توییتر فاش شد و حال انتشار دوباره این عکس از فاش کننده‌ای دیگر، می‌تواند دلیل نسبتا قانع کننده‌ای برای مشخص شدن طراحی نسل بعدی پرچم‌دار کمپانی اپل باشد.

آی‌فون 8

این تصویر بر روی صفحه توییتر OnLeaks@ منتشر شده و در حقیقت عکسی از نسخه غیر واقعی و ساختگی آی‌فون 8 بوده ولی با نگاهی به آن متوجه می‌شویم که بسیاری از شایعاتی که به دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی این دستگاه با طراحی عمودی اشاره می‌کردند، در این تصویر نیز تایید شده‌‌اند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از نمایشگری بدون حاشیه بهره ببرد. اما از سوی دیگر ممکن است این آی‌فون 8 تقلبی فقط برای دامن زدن به شایعات ساخته شده باشد، به‌همین دلیل چندان هم نمی‌توان به آن اعتماد کرد. در آخر باید گفت که هنوز چند ماه تا زمان رسمی معرفی از جدیدترین دستاورد اپل زمان باقی مانده، بنابراین تا آن موقع فقط باید منتظر بمانیم تا آی‌فون‌های اصلی بعدی را مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH