6 مدل جدید از خانواده ایسوس ذن‌فون 4 رونمایی خواهد شد

به‌تازگی تصویری در فروم Asus Zentalk منتشر شده است که نام و مدل 6 گوشی جدید از خانواده ایسوس ذن‌فون 4 را به نمایش می‌گذارد. این تصویر در واقع یک جدول است که از سایت پشتیبانی گوگل گرفته شده و نشان می‌دهد که اسامی ذن‌فون 4 مکس، ذن‌فون 4 پرو و ذن‌فون 4 سلفی و سه مدل دیگر از ذن‌فون 4 برای استفاده از سرویس‌های گوگل ثبت شده‌اند.

اولین گوشی ذن‌فون 4 مکس بوده که با نام مدل ASUS_X00ID نیز شناخته می‌شود. این اسمارت‌فون یک جانشین برای ذن‌فون 3 مکس خواهد بود و انتظار می‌رود که به یک باتری بزرگ مجهز شود اما مشخصات متوسطی داشته باشد.

ذن‌فون 4 پرو یک اسمارت‌فون جدید در خانواده ذن‌فون است، بنابراین هنوز نمی‌توان گفت که چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. به‌هرحال این اسمارت‌فون با مدل ASUS_Z01GD معرفی خواهد شد.

ذن‌فون 4 سلفی پیش‌تر در بنچمارک GFXBench رویت شده است، بنابراین مشخصات آن را می‌دانیم. این اسمارت‌فون از چیپست اسنپدراگون 625 استفاده می‌کند که 8 هسته از نوع Cortex-A53 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز دارد. ذن‌فون 4 سلفی از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که توانایی ضبط تصاویر به‌صورت 4K را داراست. هم‌چنین دوربین سلفی قرار گرفته روی آن 12 مگاپیکسلی خواهد بود که توانایی ضبط ویدیو با وضوح 4K را خواهد داشت.

ایسوس ذن‌فون 4

در این لیست سه مدل دیگر از ایسوس ذن‌فون 4 نیز مشاهده می‌گردد، مطابق آنچه در ذن‌فون 3 مشاهده کرده‌ایم می‌توان انتظار داشت این اسمارت‌فون در دو نسخه با پردازنده و میزان رم متفاوت روانه بازار شود. ذن‌فون 4V نیز به احتمال بسیار قوی به‌صورت انحصاری تحت قرارداد اپراتور ورایزن روانه بازار می‌شود.

مطابق برنامه‌ریزی‌های ایسوس، قرار بود خانواده ذن‌فون 4 در ماه می روانه بازار شود اما بنابر برخی مشکلات موجود در روند توسعه، این موضوع تا ماه جولای به تعویق افتاده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH