این 3 تلویزیون با قیمت زیر 3 میلیون تومان را از بازار بخرید

تلویزیون توسط یک دانش‌آموز آلمانی اختراع شد. اما چیزی او معرفی کرد و چیزی که ما الان می‌بینیم زمین تا آسمان فرق دارد! تلویزیون‌هایی که مردم عادی می‌خرند٬ جنبه سرگرمی و وقت پر‌کردن را دارد و تلویزیون‌هایی که حرفه‌ای‌ها می‌خرند٬ اغلب جنبه مدیاپلیر دارند. بیش‌تر تلویزیون‌هایی که در بازار می‌بینیم از تکنولوژی LCD بهره می‌برند و OLEDها هم زیر دسته‌ای از این فن‌آوری همه گیر حساب می‌شوند. امروزه (تقریبا) همه تلویزیون‌ها تصاویری زنده و جذاب نشان می‌دهند و ما به‌سمت آن‌ها جذب می‌شویم.

ما در این مطلب 3 تلویزیون تا سقف 3 میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر در بحبوحه بازار سردرگم شده‌اید از این حیرانی دربیایید و به‌راحتی تلویزیون مطلوب خود را بخرید. پس با ما همراه باشید…

(لازم به‌ذکر است که موارد لیست براساس قیمت و نزولی هستند)


تلویزیون ال‌جی مدل 49UH65200GI سایز 49 اینچ 

ال‌جی همیشه در قسمت تلویزیون‌ها حرفی برای گفتن داشته و دارد و اگر در دیگر زمینه‌ها شکست بخورد در این بخش پیروز ماجراست و مهارتش را به رخ رقیبان بزرگی چون سامسونگ و سونی می‌کشد. همچنین ال‌جی یکی از بهترین سازنده‌های تی‌وی‌های OLED در جهان است و همه کیفیت و جذابیت این پنل‌ها را می‌دانند. این مدل صفحه‌نمایشی با رزولوشن 4K با سایز 49 اینچ دارد و یکی از گزینه‌های خوب بازار در این رنج‌ قیمتی به‌حساب می‌آید. این نمایشگر از نوع تخت بوده و از قابلیت HDR Pro سود می‌برد. این یعنی رنگ‌های شاد و زنده‌تر که برای‌تان می‌رقصند! ضمنا این دستگاه دیجیتال از 2 بلندگو نسبتا خوب بهره می‌برد و به‌همراه خود انواع تکنولوژی‌ها را دارد. پس با این دستگاه (لطفا) آهنگ گوش کنید و فقط لذت ببرید!

خوشبختانه ال‌جی در این تلویزیون از سومین نسل WebOS استفاده کرده که امکانات زیادی در‌دل خود دارد و کاربر با دیدن آن لبخند می‌زند. هوشمندی این مدل با یک ریموت کنترل باهوش که گوش به‌فرمان شماست٬ کامل می‌شود. ضمنا این تلویزیون نه‌تنها زیبایی منزل‌تان را از بین نمی‌برد بلکه به آن می‌افزاید و ظاهری مدرن به خانه‌تان می‌بخشد. سراغ این «خوشگل‌ها» را باید از طراحان باذوق و خلاق ال‌جی بگیریم که با ظرافت خاصی دست‌ به‌ساختن همچین تلویزیونی بردند.

حدود قیمت ال‌جی مدل 49UH65200GI سایز 49 اینچ: 3 میلیون تومان


تلویزیون دوو مدل DUHD-43H7000-DPB سایز 43 اینچ

دوو شرکتی کره‌ای است و اولین‌بار در شهر سئول تاسیس شد. طیف محصولات این کمپانی بسیار وسیع بود. طوری‌که حتی کشتی هم می‌ساخت. اما در سال‌های اخیر دوو به شرکت‌های مستقلی تقسیم شد که هرکدام در زمینه‌های مختلف صنعتی فعالیت می‌کنند.

این مدل از تلویزیون‌های دوو یکی از گزینه‌های مطلوب برای «حرفه‌ای‌ها» در این رنج قیمتی است. می‌پرسید «چرا؟» بگذارید جواب‌تان را با یک جمله بدهیم «این تی‌وی به اندروید نسخه 5 مجهز شده است» همچنین پنل این دستگاه با تکنولوژی LED تولید گشته و رزولوشن 4K دارد. ضمنا به فن‌آوری HDR مجهز شده تا رنگ‌ها واقعی‌تر به‌نمایش در‌بیایند. خوشبختانه بلندگوهای 2 کاناله در این تلویزیون گردهم آمده‌اند تا تجربه شما را بهبود ببخشند.

با تلاش طراحان شرکت دوو این تلویزیون چشم‌نواز و دلربا شده است و گزینه‌ خوبی برای زیبایی منزل شماست.

حدود قیمت دوو مدل DUHD-43H7000-DPB سایز 43 اینچ: 2 میلیون و 200 هزار تومان


تلویزیون سامسونگ مدل 40K6950 سایز 40 اینچ

کشور کره میعادگاه شرکت‌های بزرگ و معتبر است. اما سامسونگ در این میان با‌همه فرق می‌کند. شرکتی قدیمی و پرآوازه که محصولات زیادی را تولید می‌کند. ما فعلا در این مطلب با «سامسونگ الکترونیکس» کار داریم. این بخش دستگاه‌های دیجیتال را می‌سازد و یکی از همین‌ها تلویزیون‌ها هستند.

این مدل از سامسونگ طراحی زیبا با حداقل حاشیه را دارد و ظرافت آن مثال‌زدنی است. رزولوشن صفحه FullHD با نسبت تصویر 16:9 است و کیفیت نسبتا مطلوبی دارد. این تلویزیون به 2 بلندگو مجهز شده که توان هرکدام 10 وات است و این نشان‌دهنده صدای خوب اسپیکرهاست. پس شما موسیقی آرامش‌بخشی را در این دستگاه پخش کنید و سپس چشمان‌تان را ببندید و به خواب بروید!

خوشبختانه این تی‌وی از رابط هوشمند Tizen سود می‌برد. پس می‌توانید با آن به مرور اینترنت در پنل 40 اینچی بپردازید! همچنین این مدل دارای درگاه‌های زیادی است تا شما بتوانید با وصل کردن یو‌اس‌بی عکس٬ موسیقی یا فیلم مورد‌ علاقه‌تان را تماشا کنید.

حدود قیمت سامسونگ مدل 40K6950 سایز 40 اینچ: 1 میلیون و 700 هزار تومان

1 در مورد “این 3 تلویزیون با قیمت زیر 3 میلیون تومان را از بازار بخرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH