فیس‌بوک ماهانه میزبان دو میلیارد کاربر است

درحال‌حاضر اگر بگوییم که فیس‌بوک استاندارد شبکه‌های اجتماعی است، حرفی به گزافه نگفته‌ایم؛ چراکه این شبکه اجتماعی ماهانه میزبان 2 میلیارد کاربر است. این خبر توسط مدیر عامل اجرایی این شرکت، مارک زاکربرگ، در صفحه رسمی فیس‌بوک خودش اعلام شد.

زاکربرگ در پست خود گفته است:

از امروز صبح، جامعه فیس‌بوک رسما دو میلیاردی شد! ما در ارتباط جهانمان پیشرفت می‌کنیم، و حالا بیایید دنیا را به هم نزدیک‌تر کنیم. همراهی با شما در این سفر مایه افتخار است.

وی در کامنت‌ها اشاره کرده است که این شرکت در اکتبر سال 2012 به مرز یک میلیارد کاربر رسیده بود و 5 سال زمان برده است تا این مقدار دو برابر شود.

فیس‌بوک

براساس صحبت‌های فیس‌بوک، این اتفاق بدون میلیون‌ها جامعه کوچک‌تر و اشخاصی که هر روز لحظه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند امکان‌پذیر نبود. هر روز بیش از 175 میلیون نفر یک واکنش احساسی را به اشتراک می‌گذارند و به‌طور متوسط 800 میلیون نفر چیزی را در فیس‌بوک لایک می‌کنند. بیشتر از یک میلیارد نفر هر ماه از گروه‌ها استفاده می‌کنند.

برای جشن گرفتن این گام بزرگ، فیس‌بوک اعلام نموده که در روزهای پیش رو تجربه‌های شخصیش را با کاربران به اشتراک خواهد گذاشت. این تجربه‌ها در قالب ویدیوها یا پیام‌های تشکری خواهد بود که به هر کاربری که به پستی با مضمون عشق یا تبریک تولد واکنش نشان دهد، ارسال می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH