چگونه در Google Assistant به جای حرف زدن تایپ کنیم؟

Google Assistant به عنوان یک دستیار صوتی طراحی شده است اما گاهی اوقات حرف زدن با گوشی تلفن همراه، از نظر اجتماعی، مورد قبول نیست. اگر ترجیح می‌دهید درخواست‌های خود را به جای حرف زدن تایپ کنید، با ما همراه باشید.

هنگامی که از صدای خود برای برقراری ارتباط با این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، طبیعی است که بعضی از دستورات را متوجه نشود. اگر به موسیقی گوش می‌دهید، در صورت استفاده از Google Assistant موزیک قطع خواهد شد. به محض استفاده از این دستیار صوتی، گوگل شروع به ضبط درخواست‌های شما می‌کند؛ حتی اگر تصمیم به تایپ آن‌ها داشته باشید.

تغییر ساختار درونی برنامه از صوت به نوشتار، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در صورت لزوم با حرف زدن کارهای خود را انجام دهید. اما در این صورت دیگر نیاز نخواهد بود در هر موقعیتی با تلفن خود صحبت کنید. برای انجام این کار با نگه‌داشتن دکمه Home دستیار صوتی گوگل را باز کنید. (این کار در اندرویدهای مارشمالو و نسخه‌های بالاتر امکان‌پذیر است.) بر روی آیکون آبی رنگ سمت راست، که در پنجره باز شده مشاهده می‌کنید، ضربه بزنید.

در بالای صفحه، سمت راست، بر روی سه نقطه ضربه بزنید و سپس Settings را انتخاب کنید.

در بخش Devices گوشی خود را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.

در انتهای صفحه باز شده بر روی Preferred input ضربه بزنید.

در پنجره‌ای که مشاهده می‌کنید، Keyboard را انتخاب کنید.

از حالا به بعد، هنگام فراخواندن Google Assistant پنجره‌ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

متاسفانه دستیار شما به صورت خودکار صفحه کلید را باز نمی‌کند، و برای انجام این کار هر بار باید بر روی تکست باکس ضربه بزنید. اگر احتیاج به فرمان‌های صوتی داشتید، بر روی آیکون میکروفون، سمت راست تصویر، ضربه بزنید. تمامی دستورات صوتی و جست‌وجوهای شما به صورت عادی کار خواهند کرد؛ اما دیگر مزاحمتی هنگام گوش کردن به موسیقی نخواهید داشت.

این کار تنها حالت پیش‌فرض Google Assistant را تغییر خواهد داد و در صورتی که شما احتیاج به فرمان صوتی hands-free داشتید، کافی است بگویید Ok Google تا درخواست خود را به صورت صوتی، بدون هیچ گونه ضربه یا لمسی، ارایه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH