بررسی بازی Racing Fever: مسابقه دو نفره در ترافیک!

وقتی صحبت از مسابقات رانندگی می‌شود٬ اغلب یاد فرمول 1 و ماشین‌های پرسروصدای آن‌ها می‌افتیم و آقای مک‌کویین در خاطرمان دوباره زنده می‌شود! اما چند سالی است که مسابقات مختلفی شکل‌گرفته و دیگر به یک سری مراسم و جشنواره‌های خاص محدود نمی‌گردد. امروزه مسابقات خیابانی روی بورس است و جوانان با دور‌زدن قانون و صدالبته پلیس‌ها به این‌کار می‌پردازند و خود را سرگرم می‌کنند. اما همان‌طور که می‌دانید اگر به دست «آقا پلسیه» بیافتید دیگر سرنوشت‌تان دست خداست!

خوشبختانه فن‌آوری اطلاعات در این زمینه‌ هم دست ما را می‌گیرد و کمک‌مان می‌کند. Racing Fever یکی از همین پدیده‌های تکنولوژی است و آمده که (تقریبا) همان‌ حس مسابقات خیابانی اما این‌بار در بزرگراهی بی‌انتها را تداعی کند. این بازی دارای دو مود «SINGLE PLAYER» و «ARENA» است. در اولی می‌توانید آفلاین و بدون‌ نگرانی نسبت به حجم اینترنت‌ و عمر باتری موبایل‌تان به رقابت با هوش‌ مصنوعی بپردازید. اما با لمس گزینه دوم قادرید آنلاین با دوستان یا هرکس دیگر به بازی پرداخته و روی یکدیگر را کم کنید!

آیا رانندگی در بزرگراه را دوست‌دارید؟

آیا مایلید با ایرانیان رقابت‌ کنید؟

آیا عاشق سرعت هستید؟

آیا شیفته مسابقه‌اید؟

پس این بازی برای شما ساخته شده است. این گیم تا به امروز 100 هزار بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالای 4.5 از 5 را از هزاران کاربر کسب کرده است. پس اگر می‌خواهید با این شاهکار بیش‌تر آشنا شوید، با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


گیم‌پلی

وقتی وارد بازی می‌شوید٬ تنها کاری که باید انجام دهید جا خالی‌ دادن و استفاده از نیترو است! کاربر به محض لمس دکمه «PLAY» خود را در بزرگراهی شلوغ و پرسروصدا می‌یابد و باید حواسش باشد که به در و دیوار نخورد! تنها هدف شما همین‌ است! در اصل این بازی اصلا داستانی ندارد که شما را پس از گذشت روزها به طرف خود بکشاند و معتادتان کند!

البته سبک بازی همین است و نمی‌شود از این بابت به سازندگان خرده گرفت. اما کمی خلاقیت هم بد نبود! البته توسعه‌ دهنگان برای شما یک نیترو و کندکننده‌ زمان در گوشه‌های صفحه کار گذاشته‌اند تا با آن‌ها بتوانید گیم را راحت‌تر و هیجان‌ انگیز‌تر بازی کنید. البته این قابلیت‌ها بسیار تکرار شده‌اند و احتمالا شگفت‌زده‌تان نخواهند کرد!

ولی قضیه در بخش آنلاین کاملا فرق می‌کند! در این قسمت شما هدف بهتری (مثلا دوستان‌تان) دارید و به‌طور حتم بیش‌تر سرگرم بازی خواهید شد و از آن لذت خواهید برد. کاربر همان‌طور که سعی می‌کند به ماشین‌های دیگر برخورد نکند با حریف خود نیز در رقابت است و در تلاش‌ است که از او سبقت بگیرد! اما همان‌طور که از نام این بخش پیداست فقط با دسترسی به شبکه‌جهانی می‌توانید از این گزینه استفاده کنید و در غیر این‌صورت به قسمت آفلاین بازی تبعید می‌شوید!

نکته: این بازی بی‌ انتهاست و پایان‌یافتن گیم به مهارت شما بستگی دارد.

صداگذاری

از وقتی بازی اجرا می‌شود آهنگی با ریتم تند (که صدالبته آدرنالین خون را بالا می‌برد) پخش می‌شود. ولی این آهنگ زمانی که رانندگی شروع می‌شود٬ به‌کلی فراموش خواهد شد و شما به موسیقی سبک راک (که در ماشین‌تان هنگام رانندگی در بزرگراهی بی‌انتها پخش می‌شود) می‌چسبید! آن‌قدر این آهنگ هیجان‌آور است گویی که در وسط کنسرت قرار دارید!

گرافیک

این بازی جایی در بین گیم‌های باگرافیک بالا و پیکسلی قرار می‌گیرد! نه‌آنقدر خوب است که به آن دل ببندید و نه‌آنقدر بد است که از آن بیزار شوید! جزئیات (به غیر از ماشین‌های اطراف و بزرگراه) بی‌حرکت و مرده‌اند و عملا یک عکس هستند! اما وقتی تم فصل زمستان را انتخاب می‌کنید با‌ (کمی) جنب‌ و‌ جوش مواجه می‌شوید و از رقصیدن بلور‌های برف در آسمان لذت خواهید برد.


جمع‌بندی

این بازی را به کسانی که می‌خواهند عصبانیت آمیخته با نفرت را با‌هم در یک‌ مجموعه تجربه کنند (و همین‌طور عاشقان بازی‌های ژانر مسابقه‌ای)، پیشنهاد می‌کنیم.

نکات مثبت:

-صداگذاری عالی

-گرافیک مطلوب

-ماشین‌های متنوع

-دارای مودهای مختلف

-گیم در دو حالت آفلاین و آنلاین اجرا می‌شود

نکات منفی:

-لوکیشن‌های کم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH