ساعت‌های هیبریدی سونی تنها در ژاپن به فروش می‌رسند

سونی دیگر علاقه‌ای به تولید ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید ور ندارد، اما تولید ساعت‌های هیبریدی خود را ادامه می‌دهد. این محصولات تنها در ژاپن عرضه خواهند شد و طرفداران غربی سامورایی‌ها، تنها باید از فاصله‌ای دور نظاره‌گر آن‌ها باشند.

آخرین شاهکار سونی، Three Hands Square، ساعت هیبریدی زیبا و جذابی است که با صفحه چهارگوش و مدور عرضه می‌شود. طراحی چهارگوش آن مشخصا برای کاربران خانم است. فناوری NFC، حسگر حرکتی و اعلان هشدارها از جمله ویژگی‌های این محصولات زیبا هستند. ویژگی اعلان هشدار تنها در ساعت‌هایی که بند فلزی دارند موجود بوده و به دلایل فنی، در ساعت‌های بند چرمی به کار گرفته نشده است. در واقع می‌توان گفت با داشتن یکی از این ساعت‌ها، یک ساعت هوشمند بر روی مچ خود خواهید داشت و نه یک کامپیوتر کوچک.

ساعت‌های هیبریدی

سونی از ماه جولای فروش این ساعت‌ها را به‌صورت بدون بند و هم با بند فلزی و چرمی آغاز خواهد کرد. البته ساعت‌های بند چرمی تا دسامبر ارائه نخواهند شد. قیمتی که بر روی ساعت‌های بدون بند گذاشته شده 93 دلار است. مدل‌هایی با بند فلزی 303 دلار و مدل‌های چرمی نیز 75 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. دلیل ارزان‌تر بودن مدل‌های چرمی نسبت به ساعت‌های بدون بند، همان نبود ویژگی اعلان هشدار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH