بهره‌گیری ساعت مچی هوشمند سامسونگ از نمایشگر انعطاف پذیر!

Samsung-Proxima

پس از عرضه نسل دوم ساعت‌های  مچی هوشمند SmartWatch از سوی کمپانی پرآوازه‌ای همچون سونی، کمپانی‌های دیگر سعی بر هرچه سریع‌تر کردن عرضه ساعت‌های مچی هوشمند خود گرفته تا بتوانند در بازار ساعت‌های مچی هوشمند، رقابت را آغاز نمایند!

یکی از این کمپانی‌ها، سامسونگ بوده و این روزها سخت برروی تولید ساعت مچی منعطف هوشمند خود مشغول گشته است. به تازگی پتنتی از سوی موسسه ثبت اختراع کره جنوبی منتشر شده که به بعضی از شاخصه‌های اسمارت واچ سامسونگ اشاره‌ای سربسته دارد. شماره مدلی که برای این اختراع برگزیده شده است، SM-V700 بوده که شایعات منتشر شده از این ساعت مچی هوشمند قبلا به مدل آن اشاره داشته‌اند. علاوه بر آن، ساعت مچی منعطف هوشمند سامسونگ  برروی یک وبسایت هندی قرار گرفته تا به شایعات موجود درباره ساعتهای مچی منعطف هوشمند سامسونگ، بیش از پیش دامن زند!  شایعه دیگری نیز اشاره به در نظر برگزیده شدن نام Samsung Gear، برای این ساعت مچی هوشمند داشته است.

samsunggear17-620x345

samsunggear01-544x465

 مهم‌ترین بخش این پتنت، اشاره به تکنولوژی صفحه نمایش انعطاف پذیر یا flexible display در اسمارت واچ هوشمند سامسونگ دارد، اگرچه این تکنولوژی برای یک ساعت مچی هوشمند از سوی سامسونگ به ثبت رسیده است اما هیچگاه دلیل محکمی برای به کار گرفته شدن چنین صفحه نمایشی در SmartWatchهای سامسونگ نخواهد بود.

با توجه به جزئیات به دست آمده از شایعات و مدارک موجود، ساعت مچی هوشمند جادویی سامسونگ از یک میکروفون، یک بلندگو، یک پورت USB، دکمه‌های بازگشت و منو برروی خود بهره برده است. با این حال به نظر می‌آید سامسونگ پیش از عرضه ساعت‌های مچی هوشمند کمپانی‌های دیگر، قصد دارد ساعت مچی هوشمند خود را در 4 سپتامبر هم‌زمان با معرفی نسل سوم گلکسی نوت‌های خود، یعنی درست 2 روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2013 برلین معرفی سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH