طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، موتو X4 در سه‌ماهه چهارم سال عرضه می‌شود

کسانی که ماه قبل منتظر آمدن موتو X4 بودند، احتمالا از شنیدن خبر تاخیر در عرضه آن ناراحت شده باشند. خبر ناراحت‌کننده‌تر این است که باید مدت طولانی‌تری تا عرضه این گوشی هوشمند صبر کرد.

براساس گزارش VentureBeat’s، این گوشی هوشمند در سه‌ماهه چهارم سال ارائه خواهد شد. طبق برخی گفته‌ها، دلیل این تاخیر نیز کوشش کوالکام برای دیدن تقاضای بازار در ارائه تراشه اسنپدراگون 660، قلب تپنده موتو X4، است. درحالی‌که دلیل ذکر شده قانع‌کننده به‌نظر می‌رسد، برخی نیز این حرکت موتورولا را روشی استراتژیک برای جلوگیری از ضربه زدن به فروش دیگر محصول این شرکت، یعنی موتو Z2 پلی می‌دانند.

قیمت موتو Z2 پلی با توجه به محل خرید، بین 400 تا 450 دلار است. با توجه به میان‌رده بودن X4، این محصول با قیمتی پایین‌تر عرضه خواهد شد. با عرضه X4 در سه‌ماهه چهارم سال، شرکت به تعداد کافی Moto Z2 Play خواهد فروخت و حتی شاید در فروش آن تخفیف نیز قائل شود.

موتو X4

جدای از مطالب گفته شده، موتو X4 اولین گوشی غیر نکسوس یا پیکسلی خواهد بود که با قابلیت Project Fi گوگل عرضه می‌شود. چندی پیش توییت رسمی Project Fi اعلام کرده بود که یکی از محصولات میان‌رده شرکای ما اواخر سال به این شبکه افزوده خواهد شد. حال موتورولا و گوگل تایید کرده‌اند که محصول موردنظر X4 است.

این گوشی هوشمند با دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون 660 عرضه خواهد شد. اندازه صفحه نمایش محصولات این خانواده 5.2 اینچ خواهد بود و بدنه آن نیز از پلی‌کربنات به شیشه تغییر خواهد کرد. البته خاصیت ضد آب بودن را نیز باید به لیست ویژگی‌های این گوشی هوشمند اضافه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH