تبلت جدید لنوو از FCC تاییدیه گرفت

اخیرا تبلت جدید لنوو با شماره مدل TB-X704Y از FCC تاییدیه گرفته است. با توجه به آن مشخصاتی که منتشر شده‌­اند، می‌­توان دید که این گجت قرار است رقیب دو تبلت میان‌رده Tab 4 8 و Tab 4 8 Plus باشد. دو دستگاهی که فوریه پیش معرفی شدند و قرار است این ماه به بازار بیایند.

در فهرست مشخصات، حرفی از ابعاد زده نشده اما در عکس­‌هایی که منتشر شده‌اند می‌­توان دید که طول این تبلت احتمالا 120 میلی­‌متر باشد و این یعنی دستگاه یک دستگاه 8 اینچی خواهد بود. تقریبا اواسط ماه مه بود که دستگاهی با همین مدل در Geekbench ظاهر و در آن­جا تبلتی با رم 2 گیگابایتی معرفی شده بود. با توجه به این­که تب 4 8 پلاس مجهز به رم 4 گیگابایتی است، دو حالت در رابطه با دستگاه جدید وجود دارد: اول این­که لنوو سیستم نام‌­دهی مدل­‌هایش را تغییر داده باشد، دوم این­که دستگاه جدید همان تب 4 8 بوده که خب این سناریو محتمل‌­تر است.

تبلت جدید لنوو

TB-X704Y مجهز به فن­اوری صدای Dolby Atmos خواهد بود. از دیگر مشخصاتی که در رابطه با دستگاه جدید اعلام شده­‌اند می­‌توان به تجهیز به بلوتوث 4.2 و باتری 7000 میلی­‌آمپری غیرقابل تعویض اشاره کرد.

تبلت جدید لنوو

علاوه‌بر تبلت، بخش اسمارت­‌فون شرکت هم می­‌خواهد در هفته‌­های آتی چندین هندست اندرویدی را روانه بازار کند که یکی از محتمل‌­ترین آن­‌ها پرچمدار Moto Z2 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH