گلکسی نوت FE به‌صورت رسمی معرفی شد؛ شروع قیمت از 610 دلار!

سامسونگ ساعاتی پیش از نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 با نام گلکسی نوت Fan Edition به‌صورت رسمی رونمایی کرد. معرفی این اسمارت‌فون مدت‌هاست که با تاخیر همراه بوده و هم‌چنین هنوز مشخص نیست که این هندست در چه تاریخی روانه بازار خواهد شد. از آن‌جایی‌که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از گلکسی نوت 8 خواهیم بود، هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ ترجیح داده نسخه اصلاح شده گلکسی نوت 7 را در این تاریخ روانه بازار کند؛ البته با توجه به عرضه محدود این مدل انتظار نمی‌رود که تاثیر منفی زیادی را در فروش پرچم‌دار آینده سامسونگ داشته باشد، زیرا این کمپانی اعلام نموده که تنها 400 هزار نسخه گلکسی نوت FE را برای خرده‌فروشی‌ها آماده کرده است.

گلکسی نوت FE

برخلاف نسخه اولیه گلکسی نوت 7 که از یک باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده می‌کرد، گلکسی نوت FE از یک سلول 3200 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد. گلکسی نوت FE با قیمت حدودی 610 دلار روانه بازار می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که این هندست در بازارهایی به غیر از کره جنوبی نیز عرضه خواهد شد و یا مختص به کشور مادر کمپانی سازنده خواهد بود. البته اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر عرضه این فبلت در چین منتشر شده است اما سامسونگ قبلا اعلام کرده که قصد ندارد این نسخه را در بازار غرب عرضه کند.

مشخصات فنی گلکسی نوت FE

با توجه به اینکه گلکسی نوت FE از سلول باتری کوجک‌تری استفاده می کند، انتظار می‌رود که مقدار شارژدهی آن به نسبت نسخه اصلی کاهش یافته باشد. سایر مشخصات گلکسی نوت FE تفاوتی با گلکسی نوت 7 ندارد؛ این فبلت از یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و به چیپست اگزینوس 8890 و 4 گیگابایت رم مجهز شده است. گلکسی نوت FE از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که به وسیله کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. در بخش تصویربرداری این فبلت به یک سنسور 12 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی مجهز شده است و در بخش سلفی شاهد استفاده از یک نمونه 5 مگاپیکسلی هستیم.

گلکسی نوت Fan Edition در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و طلایی عرضه می‌شود و به احتمال قوی از هر نسخه تعداد 100 هزار دستگاه در نظر گرفته شده است. سامسونگ هنوز جزییات بیش‌تری را در مورد این محصول بیان نکرده است، اما انتظار می‌رود به زودی اطلاعات تکمیلی منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH