تقاضای جهانی کنسول سوییچ بیش از پیش‌بینی‌های نینتندو است

با توجه به شکست تجاری بزرگ  Wii U و نظر منفی بیشتر کارشناسان در خصوص بازگشت نینتندو از این شکست، نمی‌توان به این شرکت خرده گرفت که چرا در عرضه اولیه سوییچ محتاط عمل کرده و تنها 2 میلیون از این دستگاه را تا پایان ماه مارس به بازار عرضه کرده است.

در هر صورت، استقبال از کنسول جدید نینتندو چنان بوده که این شرکت اعلام کرده، تقاضاها برای سوییچ بیش از تعداد پیش‌بینی شده در عرضه جهانی است. در گزارش نینتندو، که به MCV بریتانیا ارائه شده، آمده است:

برنامه‌ریزی ما برای عرضه سوییچ، 2 میلیون دستگاه تا پایان سال مالی بود که با تقاضای بازار جهانی، این تعداد به 2.74 میلیون دستگاه افزایش یافت، تولید محصولاتی مانند سوییچ در زمان کم امکان‌پذیر نیست، پس ما باید بیش از پیش‌بینی میزان نیاز بازار، عرضه محصول داشته باشیم. در واقع تقاضای بازار جهانی پس از ارائه این محصول، بیش از پیش‌بینی‌های ما برای عرضه آن بوده است.

زمانی که بدانیم فروش این محصول در ژاپن حدود یک میلیون دستگاه بوده است، این خبر زیاد هم تعجب‌برانگیز نخواهد بود. مقاله‌ای که اخیرا در کوتاکو به چاپ رسیده بود، نشان داد که دست یافتن به این محصول در ژاپن بسیار سخت است. جایی که مشتری‌ها ابتدا باید بلیط بخت‌آزمایی داشته باشند و در صورت برنده شدن، شانس به‌دست آوردن این کنسول را خواهند داشت. به عبارتی دیگر، داشتن بلیط بخت‌آزمایی نیز تضمینی برای داشتن این کنسول نخواهد بود.

سوییچ

در ادامه گزارش نینتندو آمده است: ” برای استفاده از این فرصت، ما تولیدات خود را ادامه می‌دهیم و سعی خواهیم کرد تا دوره زمانی کریسمس محصولات خود را افزایش دهیم و تا پایان این سال مالی، عرضه نینتندو سوییچ را به ده میلیون دستگاه برسانیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH