هواوی میت 10 به صفحه‌نمایش بدون حاشیه و پردازنده 10 نانومتری مجهز خواهد شد

هواوی معمولا پرچمداران سری میت را به قدرتمند‌ترین و جدیدترین سخت‌‌افزار مجهز می‌کند. هواوی میت 10 نیز جدیدترین گوشی از سری میت خواهد بود که احتمالا در ماه اکتبر امسال معرفی خواهد شد.

این گوشی همانند گلکسی S8 و الجی G6 به یک نمایشگر با‌ حاشیه بسیار کم مجهز می‌شود. این ویژگی با توجه به نمایشگرهای بزرگ سری میت بسیاری کاربردی و جذاب بوده و علاوه‌بر این، حمل‌و‌نقل‌ و کار با آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. این گوشی ممکن است به نمایشگر با‌ حاشیه بسیار کم شرکت JDI با نام JDI’s Full Active display مجهز شود. این نمایشگر حاشیه بسیار کمی دارد و با اندازه 6 اینچ و رزولوشن 2160 در 1080 توسعه داده شده است.

هواوی میت 10
این پنل با محیط‌های مرطوب سازگاری داشته و می‌توانید با دست خیس با آن بدون هیچ مشکلی کار کنید. این محصول هم‌اکنون به تولید انبوه رسیده و طبق آخرین خبر‌ها ممکن است در گوشی‌ جدید سونی، که قرار است در نمایشگاه IFA برلین معرفی شوند، مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه‌بر این، گوشی جدید سری میت به پردازنده کایرین 970 مجهز‌ خواهد شد. این پردازنده اولین تراشه ساخت این شرکت با فناوری 10 نانومتری بوده و پیش‌بینی می‌شود که با پردازنده‌های جدید کوالکام و سامسونگ برابری کند. دوربین دوگانه میت 10 از واقعیت مجازی و تصویربرداری سه‌بعدی نیز پشتیبانی ‌خواهد کرد. بر‌اساس ‌شایعات، این گوشی ویژگی‌های بسیار جذابی خواهد داشت اما برای ‌پی‌بردن به درستی آن‌ها باید تا زمان معرفی رسمی هواوی میت 10 منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH