بروشور منتشر شده از نوکیا 8، وجود نمایشگر بدون حاشیه و اسکنر عنبیه چشم را به نمایش می‌گذارد

پرچم‌دار آینده نوکیا را درحال‌حاضر می‌توان یکی از مرموزترین اسمارت‌فون‌های آینده دانست، متاسفانه اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست، اما به‌تازگی تصاویری از دو بروشور تبلیغاتی متعلق به نوکیا 8 منتشر گشته که می‌تواند دید بهتری را درباره این پرچم‌دار در اختیار ما بگذارد.

نوکیا 8

تصاویر تبلیغاتی این پرچم‌دار نخستین‌بار توسط سایت چینی CNMO منتشر شدند. متاسفانه کیفیت این تصاویر چندان مناسب نبوده، بنابراین نمی‌توان به جزییات زیادی از نوکیا 8 پی برد. با این وجود نخستین بخشی که در این تصاویر دیده می‌شوند، مجهز بودن نوکیا 8 به پورت 3.5 میلی متری هدفون است. پورت USB نوع C و هم‌چنین اسپیکرهای استریو قرار گرفته در لبه پایینی از دیگر اجزایی بوده که در این پوستر قابل مشاهده است.

نوکیا 8

در بروشور دوم می‌توانیم ببینیم که در بخش بالایی و پایینی نمایشگر حاشیه‌های نسبتا زیادی وجود دارد، بنابراین نمایشگر نمی‌تواند از نوع بی‌نهایت باشد؛ بااین‌حال همان‌طور که از تصاویر مشخص است، کناره‌های این اسمارت‌فون اندکی خمیدگی دارد بنابراین نمایشگر این دیوایس ممکن است از نوع Edge باشد. از جمله مشخصات سخت‌افزاری نوکیا 8 می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم و هم‌چنین سنسور اسکن عنبیه چشم اشاره کرد.

نمایشگر نوکیا 8 به احتمال زیاد 6 اینچی خواهد بود و از وضوح QHD استفاده می‌کند. گفته می‌شود که لنز مورد استفاده برای دوربین این اسمارت‌فون تحت برند Carl Zeiss توسعه خواهد یافت. این منبع چینی ادعا می‌کند که مراسم معرفی این پرچم‌دار در اواسط ماه آگوست برگزار خواهد شد، اما از آن‌جا که این خبر به صورت رسمی تایید نشده، تنها در حد یک شایعه خواهد بود.

HMD Global تاریخ دقیق معرفی این هندست را نیز منتشر نکرده و تنها اعلام نموده است که هم این شرکت و هم نوکیا علاقه‌مند هستند تا این اسمارت‌فون را عرضه کنند. این می‌تواند بدان معنا باشد که معرفی نوکیا 8، جهت بهبود شرایط هر دو شرکت خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH