کیبورد TouchPal

5 دلیل برای اینکه کیبورد TouchPal را نصب کنیم

اگر از آن دسته کسانی هستید که سروکار زیادی با کیبورد و ابزارآلات نوشتار دارید٬ پس حتما به نوع و کیفیت کیبورد خود اهمیت می‌دهید و دوست‌دارید بهترین آن‌ها را داشته باشید. این نوع از اپلیکیشن‌ها در همه‌جا به‌کار می‌آیند و برای تعامل با دیگران باید یکی از این‌ها را داشته باشید تا بتوانید پیامکی را ارسال کنید یا در تلگرام با دوستان‌تان چت کنید!

اما وقتی کیبورد شما بد یا نامطلوب باشد٬ حتما نیاز به تغییردادن آن دارید و احتمالا دربه‌در دنبال یک جایگزین خوب می‌گردید. اگر شما هم از کیبورد خودتان راضی نیستید با آی‌تی‌رسان همراه باشید چون ما در این مطلب 5 دلیل لیست می‌کنیم تا کیبورد TouchPal را دانلود کنید و از شر دیگر نرم‌افزا‌رها خلاص شوید و با خیال راحت به ارتباط برقرار‌کردن بپردازید!

ناگفته نماند که این اپ در فروشگاه گوگل بیش‌ از 50 میلیون بار دانلود شده و امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران دریافت کرده است. این اعداد و ارقام به ما این جرات را می‌دهند که در وصف این برنامه بگوییم «شاهکاره!»


در دنیای جذاب تم و انیمیشن‌ها

یکی از دلایلی که انسان به یک چیز جذب می‌شود٬ زیبایی آن است. هرچه چشمگیر‌تر باشد بیش‌تر در دل ما جای می‌گیرد. دنیای اپ‌ها هم از این قاعده پیروی می‌کند و هر برنامه زیباتر باشد٬ جلال‌ و‌ جبروت بیش‌تری نزد ما پیدا می‌کند. خوشبختانه این کیبورد پرزرق و برق و مملو از تم‌ها و پوسته‌های گوناگون است تا شما را هرچه بیش‌تر به خود دل‌بسته کند.

حتی شما این امکان را دارید تا عکسی از گالری گوشی‌تان را برای تبدیل به تم انتخاب کنید و مطمئنا کاربر از این آزادی‌عمل خوشش می‌آید و توسعه‌دهنگان این برنامه را تحسین می‌کند. البته این زیبایی٬ بدون افکت‌ها و حرکات زیبا لطفی ندارد. برای همین استودیو TouchPal انیمیشن‌های مثال‌زدنی و کم‌نظیری را در این برنامه گنجانده است تا دل کاربران را ببرد.


هوشمندی تمام قد

شاید برای‌تان پیش آمده باشد وقتی که بین کلمات فاصله نمی‌گذارید٬ طرف مقابل به کلی مفهموم متن را اشتباه می‌فهمد و با شما کات می‌کند! شاید هم بعضی‌اوفات این اتفاق بر اثر نوشتن اشتباه کلمات٬ جابه‌جاشدن حروف یا احتمالا غلط املایی باشد! همه این‌ها با نصب کیبورد TouchPal حل خواهند شد. حتما می‌پرسید «چگونه؟» بگذارید جواب شما را با یک کلمه بدهیم «هوشمندی!» بله! همین باعث شده تا این اپ برای شما (اگر فراموش کردید) فاصله بگذارد یا غلط‌های املایی شما را تصحیح کند تا بتوانید در املا 20 بگیرد یا کلمات از پایه اشتباه را سرو‌سامان بدهد! حتی می‌توانید در این برنامه اسم یا واکنش یک اموجی را به انگلیسی بنویسید واز همان شکلک استفاده کنید.


دارای زبان

وقتی صحبت از کیبورد می‌شود و شما در یک کشور فارسی‌زبان زندگی می‌کنید٬ حتما به این توجه دارید که کیبورد موردنظرتان زبان شیرین فارسی را پشتیبانی کند و تمام حروف را هم داشته باشد. خوشبختانه در این نرم‌افزار بیش از 100 زبان مختلف وجود دارد که یکی از آن‌ها فارسی است و با دانلود آن قادرید به بیش‌تر کلمات در یک صفحه واحد دسترسی داشته باشید و مانند برق و باد تایپ کنید! ناگفته نماند که این برنامه به زبان کوردی هم بهره‌مند است و دوستان عزیز این دیار می‌توانند به‌راحتی با زبان بومی خودشان به چت‌کردن و تعامل بپردازند.


ابرها در اختیار شما

وقتی بخواهید کیبورد TouchPal کلماتی که شما بیش‌تر از آن‌ها بهره می‌برید را بیاموزد و به شما در امور روزمره پیشنهاد بدهد٬ نخست نیاز به یک حافظه دارید تا این اطلاعات در آن ثبت و ذخیره شوند. باز هم در این‌جا دوبار‌ه‌ و‌ دوباره نبوغ توسعه‌دهنگان و سازندگان این اپ را تحسین می‌کنیم، چون این نرم‌افزار را به حافظه ابری مجهز کرده‌اند تا کاربر هیچ نگرانی نسبت به ذخیره‌نشدن اطلاعات یا پرشدن حافظه‌داخلی دستگاه خویش نداشته باشد و با خیالی راحت به تایپ‌کردن پیرامون موضوعات موردعلاقه‌اش ادامه بدهد.

نکته: برای استفاده از این قابلیت باید در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنید.


دریای امکانات

این کیبورد (در زبان انگلیسی) به قابلیت Swipe مجهز شده تا سریع‌تر از قبل به تایپ‌کردن و نوشتن بپردازید و وقت خود را هدر ندهید! اما توسعه‌دهنگان این اپ بیکار ننشسته‌اند و برای فارسی (و همه زبان‌ها) قابلیتی را برای این نرم‌افزار خوش‌ساخت طراحی کرده‌اند. اگر در این کیبورد مثلا حرف «ا» را به پایین بکشید٬ ناگهان علامت دلار نوشته می‌شود! این قابلیت (بسیار کاربردی) پتانسیل خود را در زمان نوشتن اعداد و گذاشتن علائم‌ نگارشی نشان می‌دهد و (حتما یا احتمالا) از کارکردن با آن لذت خواهید برد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH