شرکت HMD با شرکت Zeiss برای استفاده از فناوری و لنز‌های Carl Zeiss در گوشی‌های جدید نوکیا به توافق رسیده است

اگر به‌خاطر داشته باشید، گوشی‌های نوکیا‌ با لنز‌های Carl Zeiss موفق شدند تا سطح دوربین گوشی‌های هوشمند را ارتقا دهند و دوربین‌ این گوشی‌ها تمامی رقبا را در گذشته نه‌چندان دور به چالش ‌می‌کشیدند.

اما همان‌گونه که می‌دانید در گوشی‌های جدید نوکیا ‌که با همکاری و تحت‌نظر شرکت HMD ساخته شده‌اند، از این لنز استفاده نمی‌شود. براساس آخرین‌خبرها، این وضعیت برای گوشی‌های آینده این شرکت تغییر خواهد کرد. به‌گفته Arto Nummela، مدیر عامل شرکت HMD Global که صاحب امتیاز جدید‌ محصولات نوکیا است، این کمپانی با شرکت Zeiss قرار‌دادی جدید بسته و در گوشی‌های آینده نوکیا از لنزها‌ و فناوری‌های این شرکت استفاده خواهد شد.

شرکت zeiss

مدیر‌عامل HMD می‌گوید:

همکاری با شرکت Zeiss برای ما بسیار اهمیت دارد، زیرا ما همواره می‌خواهیم که مشتری بهترین تجربه را از محصولات ما داشته باشد. مشتریان ما چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند با دوربین با‌کیفیت می‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند تا یک تجربه بی‌نظیر و لذت‌بخش از عکاسی و فیلم‌برداری ‌داشته باشند. آن‌ها از ما انتظار دارند تا با همکاری با شرکت Zeiss کیفیت تصویر‌برداری را در گوشی‌های هوشمند ارتقا دهیم.

براساس شایعات قرار است که در گوشی پرچمدار جدید نوکیا که زمان زیادی‌ تا معرفی آن باقی نمانده است، از فناوری این شرکت استفاده شود. به‌هرحال هنوز اطلاعات کاملی از این موضوع در دست نداریم اما خبر قطعی این است که دوباره شاهد گوشی‌های نوکیا با دوربین با‌کیفیت خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH