بررسی اپلیکیشن NotifyPlus: دسترسی سریع به برنامه‌ها!

بگذارید مقدمه مطلب را با چند سوال شروع کنیم.

آیا جز آدمایی هستید که دوست‌دارند کارهای‌شان به آنی انجام شود؟

آیا یک گوشی با صفحه‌نمایش کوچک دارید؟

آیا مایلید همیشه و خیلی سریع به چند برنامه دسترسی داشته‌ باشید؟

آیا زیاد در نوار نوتیفیکیشن موبایل‌تان سیر می‌کنید؟

پس حتما برنامه NotifyPlus به کارتان خواهد آمد و از نصب و اجرای آن خرسند خواهید شد. نسخه عادی این نرم‌افزار تا به امروز بیش از 100 بار در کافه‌بازار دانلود شده و حجمی در حدود 2 مگابایت دارد! پس نگران پرشدن حافظه‌داخلی دستگاه‌تان نباشید و با خیال راحت این اپ را دانلود کنید. اگر منتظر آشنا‌شدن بیش‌تر با این اپلیکیشن هستید، با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


طراحی ظاهری

وقتی که برای اولین‌ بار وارد این برنامه می‌شوید از ظاهر ساده و خلوت آن خوشحال شده و کمی به چشمان‌تان استراحت می‌دهید! طراحی این نرم‌افزار انگار بین دو دنیای مدرن و کلاسیک گیر کرده است و چیزی میان این دو جهان است. هم یک‌جورایی فلت است و هم یک‌طوری قدیمی و از مد افتاده!

همان‌طور که واضح است زبان این نرم‌افزار فارسی است. پس به‌راحتی قادرید تیتر و تب‌های آن را بخوانید و از این نظر مشکلی نخواهید داشت. با روشن‌کردن تیک فعال‌سازی این اپ فسقلی راه‌اندازی می‌شود و به نوار نوتیفیکیشن اسمارت‌فون شما می‌چسبد و از این به بعد می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن برنامه دل‌خواه خود را اجرا کنید و حسابی از آن لذت ببرید!

در تب بعدی که «تعداد برنامه‌ها» نام دارد٬ می‌توانید عددی از 1 تا 8 را انتخاب کنید. با برگزیدن تب بعدی رنگ بک‌گراند اعلان تغییر می‌کند و طیف این رنگ‌ها بسیار گسترده است و حتما رنگ دوست‌داشتنی و مورد‌ علاقه خود را پیدا خواهید کرد. همچین قادرید پر رنگ‌ بودن یا کم‌رنگ‌ بودن آن را نیز عوض کنید.

از قلم نیافتد که وقتی آنلاین شوید٬ ناگهان تبلیغات ظاهر می‌شوند. ولی به‌نظر می‌آید که کار زیادی با شما نداشته باشند! پس از اعمال تمام این‌ها وقتش است از صفحه‌اصلی بیرون بیاییم و نوار نوتیفیکیشن را فرا بخوانیم!

عملکرد برنامه

وقتی برنامه‌های خود را در نوار اعلان‌ها می‌بینید٬ اولین واکنش شما این است که ابروان‌تان را بالا می‌اندازید و با حالتی متعجب به آن خیره می‌شوید. البته این واکنش (برای اولین‌بار) طبیعی است! با لمس آیکون نرم‌افزار آن اپ به‌سرعت اجرا می‌شود و آن زمان است که از نصب برنامه NotifyPlus راضی خواهید بود و سازندگان را تحسین خواهید کرد. اما تنها چیزی که کارکرد خوب این اپلیکیشن را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد٬ وجود اعلان‌های دیگر است!

وقتی یک نوتیفیکشن تازه دریافت می‌کنید آن در صدر قرار می‌گیرد و برنامه NotifyPlus را پایین و پایین‌تر می‌برد. اما (این) وقتی نگران‌کننده است که کاربر اعلان‌های زیادی را دریافت کند و بعد نوتیفیکیشن برنامه مذکور غیب و در آن هیاهو محو می‌شود! ناگفته نماند که این اپ فقط برای گوشی‌های کوچک مناسب است. حتما هم اکنون می‌پرسید «چرا؟» بگذارید جواب‌تان را با یک جمله بدهیم «نوار نوتیفیکیشن آن بالا‌ بالاهاست و اگر موبایلی دراز داشته باشید، دست‌یافتن به این برنامه کاری غیر ممکن است و همان باز‌کردن نرم‌افزار‌ها از App Drawer ساده‌تر نیز هست!

نسخه‌های متفاوت

این برنامه در دو نسخه «رایگان» و «PRO» عرضه شده که با پرداخت مقداری پول (2000 تومان) می‌توانید نسخه حرفه‌ای آن را نصب کنید و از امکانات بیش‌تر آن نسبت به نگارش رایگان لذت ببرید. قابلیت‌های نسخه حرفه‌ای عبارتند از:

-دارای 16 میانبر که دقیقا دوبرابر همین تعداد در نسخه‌ رایگان است!

-خلاصی از تبلیغات آزار‌دهنده

-دسترسی نامحدود به امکانات برنامه


درآخر نکات مثبت و منفی این نرم‌افزار را جمع‌آوری کردیم.

نکات مثبت:

-طراحی نسبتا مدرن

-محیطی ساده

-امکان افزودن 8 میانبر در نسخه رایگان و 16 میانبر در نسخه حرفه‌ای

-سریع‌بودن اجرای اپلیکیشن‌ها

-امکان تغییر بک‌گراند

نکات منفی:

-کاش امکان تغیر اندازه آیکون‌ها وجود داشت

-نسخه PRO بسیار گران است!


خب اگر تمام این نکات مثبت شما را راغب به نصب این برنامه نکرده است پس باید به شما بگوییم که یکی از بهترین اپ‌ها برای موبایل‌های کوچک را از دست داده‌اید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH