در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام می‌توانید با عکس و فیلم به استوری‌های دیگران پاسخ دهید

استوری اینستاگرام ویژگی جذاب و پرطرفداری بوده که این روزها اکثر کاربران این شبکه اجتماعی از آن برای انعکاس روزانه‌های خود استفاده می‌کنند. این قابلیت دوست‌داشتنی اینستاگرام در به‌روزرسانی‌های متعدد، تغییرات زیادی به خود دیده است.

استوری‌ اینستاگرام عکس‌ها و یا ویدیوهایی هستند که شما با دوستان خود به مدت 24 ساعت به اشتراک می‌گذارید، پیش‌ از این کاربران دیگر قادر بودند تا در پاسخ به استوری‌های شما متن ارسال کنند، اما اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود سورپرایز جالبی برای استوری بازها دارد؛ این شبکه اجتماعی پرطرفدار در آپدیت جدید خود امکان پاسخ به استوری را با عکس و یا ویدیو مهیا کرده است. بدین صورت شما می‌توانید در پاسخ به استوری‌های دوستانتان، عکس و یا ویدئویی از خود منتشر کرده و برای او ارسال کنید.

برای استفاده از این قابلیت باید روی آیکون دوربینی که در پایین گوشه سمت چپ هر استوری قرارگرفته، کلیک کنید و ویدیو و یا تصویر خود را ارسال نمایید. این امکان نیز وجود دارد که در تصاویر و یا ویدیوهایتان از استیکرها و فیلترهای متنوع صورت اینستاگرام در بخش استوری بهره ببرید.

استوری اینستاگرام

نکته دیگر درباره این ویژگی جدید این است که زمانی که در پاسخ به استوری، عکس و یا ویدیو دریافت می‌کنید، می‌توانید آن را در بخش inbox مشاهده نموده و کاربری که به استوری شما پاسخ داده نیز متوجه می‌شود که پاسخ او را دیده‌اید.

این قابلیت در نسخه 10.28 قابل دریافت بوده و برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل‌استفاده است. کاربران اندروید و iOS از همین امروز می‌توانند این به‌روزرسانی را از اپ استور یا گوگل پلی دریافت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH