انتشار تصاویر جعبه شیائومی ردمی نوت 5A خبر از نزدیک بودن معرفی این اسمارت‌فون می‌دهد

شیائومی درحال کار بر روی ردمی نوت 5 است، هفته گذشته از طریق یک منبع غیر رسمی مشخصات و تصاویری از این اسمارت‌فون منتشر شد. به‌تازگی تصاویری از جعبه‌های طراحی شده برای ردمی نوت 5A منتشر شده که نشان می‌دهد تا زمان معرفی رسمی این هندست زمان زیادی باقی نمانده است.

ردمی نوت 5A

در سال گذشته شیائومی سه اسمارت‌فون از خانواده ردمی را با نام‌های ردمی 4، ردمی 4A و ردمی 4 پرایم معرفی و روانه بازار کرد. در این میان ردمی 4A ضعیف‌ترین مشخصات را به نسبت دو مدل دیگر ارایه می‌داد. تصاویر منتشر شده از ردمی نوت 5A تعدادی جعبه به رنگ قرمز را به نمایش می‌گذارد که می‌توان در آن نام Note 5A و هم‌چنین علامت Mi را مشاهده کرد.

انتظار می‌رود ردمی نوت 5A به‌عنوان نسخه ضعیف‌تر ردمی نوت 5 معرفی و عرضه شود. بااین‌حال هنوز هیچ اطلاعی از سخت‌افزار مورد استفاده در این هندست در دسترس نیست. ردمی 4A با یک بدنه پلاستیکی و باتری کوچک‌تر به نسبت ردمی 4 و ردمی 4 پرایم عرضه شد؛ از این رو انتظار می‌رود که ردمی نوت 5A از یک بدنه پلی‌کربنات استفاده کند و به نسبت ردمی نوت 5 باتری کوچک‌تری داشته باشد. هم‌چنین گفته می‌شود که ردمی نوت 5A با قیمت کمتری به نسبت ردمی نوت 5 در بازار عرضه شود.

در هفته گذشته اطلاعاتی از ردمی نوت 5 توسط یک کاربر Weibo منتشر شد، اگرچه این اطلاعات به‌نظر کامل می‌رسند و با چند تصویر نیز همراهی می‌شوند اما از آن‌جایی‌که توسط یک کاربر معمولی منتشر شده است نمی‌توان به آن استناد کرد.

با توجه به تصاویر بالا ردمی نوت 5 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی استفاده می‌کند و به چیپست اسنپدراگون 630 مجهز شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم خواهد بود و به‌نظر می‌رسد ردمی نوت 5 اولین اسمارت‌فونی باشد که با پردازنده اسنپدراگون 630 روانه بازار می‌شود. البته این احتمال می‌رود که ردمی نوت 5A  از این چیپست استفاده نکند.

در بخش تصویربرداری ردمی نوت 5 می‌توانیم دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با f/2.0 را مشاهده کنیم که توسط سونی توسعه یافته است و برای تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور مناسب است، در بخش سلفی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی ساخته سونی استفاده شده است. ضخامت بدنه ردمی نوت 4، 8.5 میلی‌متر بوده که انتظار می‌رود در ردمی نوت 5 این رقم به 8 میلی‌متر کاهش پیدا کند. تولید نیرو در این فبلت توسط یک باتری 3790 میلی‌آمپری انجام می‌پذیرد. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید نوقا 7.1 برعهده دارد که با رابط کاربری Miui 9 شخصی‌سازی شده است.

انتظار می‌رود این فبلت در مدل‌های 3 گیگابایت رم همراه با 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، 4 گیگابایت رم به‌همراه 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه‌ داخلی روانه بازار شود. مدل‌های با رم 4 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 200 و 220 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH