ال‌جی Q6 به‌صورت رسمی معرفی شد

پس از انتشار چندین شایعه و درز اخبار مختلف درباره ال‌جی Q6، این کمپانی کره‌ای بالاخره به صورت رسمی از ال‌جی Q6 رونمایی کرد. بنابر گفته ال‌جی، این مدل اولین عضو از خانواده میان‌رده Q است که به‌زودی روانه بازار خواهد شد. مهم‌ترین ویژگی ال‌جی Q6 را می‌توان مجهز شدن به نمایشگر فول‌ویژن با نسبت تصویر 18 به 9 دانست که می‌تواند تجربه بهتری را از پخش ویدیو برای کاربر تداعی کند. هم‌چنین این اسمارت‌فون اولین دستگاه در سبک طراحی بدون حاشیه در رده میانی بازار است که با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

ال‌جی Q6

از جمله مشخصات ال‌جی Q6 می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 1080 در 2160 پیکسل اشاره کرد. این هندست از چیپست اسنپداگون 435 استفاده می‌کند که شامل یک پردازنده 8 هسته‌ای و گرافیک آدرنو 505 است. ال‌جی Q6 در سه نسخه عرضه خواهد شد، قدرتمندترین نسخه از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و در رنگ‌های Ice Platinum، Astro Black و Marine Blue موجود خواهد بود. نسخه دوم از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و در رنگ‌های Astro Black، Ice Platinum، Mystic White و Terra Gold عرضه می‌شود و در نهایت ضعیف‌ترین نسخه که به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است در رنگ‌های Astro Black، Ice Platinum و Terra Gold عرضه خواهد شد.

هر سه نسخه به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و در بخش سلفی از یک سنسور 5 مگاپکسلی استفاده می‌کنند که توانایی تصویربرداری با زاویه 100 درجه را نیز داراست. هم‌چنین ویژگی square camera قرارگرفته در این اسمارت‌فون می‌تواند به شما امکان ساخت تصاویر به صورت کلاژ را بدهد. فناوری تشخیص چهره این اسمارت‌فون می‌تواند به سرعت کاربر را شناسایی و اقدام به بازکردن قفل می‌کند. تولید نیروی مورد نیاز این اسمارت‌فون توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپری انجام می‌گیرد و هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را سیستم عامل اندروید 7.1 برعهده دارد.

Juno Cho مدیر بخش موبایل ال‌جی می‌گوید:

ال‌جی Q6 ترکیبی از ویژگی‌های سطح بالا، عملکرد عالی و قیمت مناسب است، ترکیبی که برای ما بسیار مهم بوده زیرا ما نگاه می‌کنیم که مصرف کنندگان در سراسر دنیا چگونه از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنند. سری Q به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم تجربه استفاده از اسمارت‌فون‌های رده بالای ال‌جی را با قیمت کم‌تری برای کاربران میسر کنیم.

بدنه مورد استفاده در این هندست از جنس آلومینیوم 7000 است که مقاومت خوبی را برای آن به ارمغان می‌آورد، هم‌چنین باتری مورد استفاده در ال‌جی Q6 تمامی تست‌های مورد نیاز برای کسب استاندارهای بین‌المللی را گذرانده است. عرضه ال‌جی Q6 در بازارهای آسیایی از ماه آگوست آغاز می‌شود و پس از آن این اسمارت‌فون روانه بازارهای اروپایی، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی خواهد شد.

4 در مورد “ال‌جی Q6 به‌صورت رسمی معرفی شد”

  1. به نظرم عالیه
    امیدوارم زیر ۱ میلیون باشه و از OTG و ۴G PLUS پشتیبانی کنه
    فقط از نویسنده ی عزیز یه سوال دارم
    مثلا رنگ آبی یا طلاییش قاب جلوییشونم همرنگه قاب پشتشونه یا قاب جلوشون مشکیه؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. امید بکتاش

      سلام توی همه تصاویر پنل جلویی به رنگ مشکی هست اما بازهم نمیشه به صورت قطعی گفت ممکنه بعضی از رنگ‌ها پنل جلویی و پشتی همرنگ باشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH