آموزش دانلود ویس‌ تلگرام به‌صورت فایل صوتی

دانلود ویس (voice) در تلگرام به صورت یک فایل صوتی به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را برای همیشه در دسترس داشته باشید و از از هر ویس مانند موزیک‌ استفاده کنید. در این مقاله به شما نحوه تبدیل فایل‌های ویس را به یک فایل صوتی قابل دانلود، آموزش می‌دهیم تا توسط آن بتوانید به‌راحتی ویس‌های تلگرامی‌تان را دانلود کنید و علاوه بر اپ تلگرام، قادر به اجرای آن‌ها در سایر موزیک‌پلیرها هم باشید. در ادامه همراه ما باشید.

اگر می‌خواهید ویس‌های تلگرام‌ را دانلود و با موزیک‌پلیر دستگاه خود اجرا کنید، می‌توانید توسط دو روش این کار را انجام دهید. روش اول بسیار ساده بوده و تنها نیاز به استفاده از یک ربات در این زمینه دارد. اما روش دوم کمی دشوارتر بوده که از آن برای زمانی می‌توانید استفاده کنید که ربات معرفی شده در بخش اول در دسترس نیست و یا به درستی کار نمی‌کند.

برای دانلود ویس‌ در تلگرام و تبدیل آن به فایل‌های موزیک مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. وارد آی‌دی MediaConvertBot@ شوید.
  2. بر روی دکمه Start کلیک کنید تا ربات آماده استفاده شود.

  1. ویس مورد نظرتان را برای ربات بفرستید. ویس شما می‌تواند یا به صورت مستقیم با ضبط کردن آن در همان زمان ارسال شود و یا این‌که با فوروارد کردن از جای دیگر به ربات فرستاده شود.

  1. بعد از ارسال ویس، یک فایل جدید برای‌تان ارسال می‌گردد. در بخش پایینی فایل ارسال شده گزینه Convert to Audio را انتخاب کنید.
  2. کمی منتظر بمانید تا ویس شما به‌صورت فایل صوتی قابل دانلود برای‌تان ارسال شود. بعد از دریافت فایل می‌توانید آن را مانند همه فایل‌های موزیک، دانلود و ذخیره کنید.

روش دیگری برای دانلود ویس‌های تلگرام وجود داشته که کمی دشوارتر از روش بالا است. برای استفاده از این روش نیاز به یک فایل منیجر دارید. توسط فایل منیجر وارد حافظه داخلی گوشی شوید و از آن‌جا پوشه Telegram را پیدا و بر روی آن کلیک کنید. در صفحه باز شده چند پوشه قرار گرفته که Telegram Audio محل ذخیره‌سازی تمامی ویس‌های تلگرام است. با وارد شدن به این پوشه می‌توانید به فایل‌ تمامی‌ ویس‌ها دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به صورت فایل به اشتراک بگذارید.

برای استفاده بهتر از این آموزش به مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، توجه کنید:

  • فایل‌های ویس دانلودی همه با فرمت ogg ذخیره می‌شوند که به‌راحتی در گوشی‌های موبایل و سایر پخش‌‌کننده‌ها پشتیبانی می‌شوند.
  • توسط ربات MediaConvertBot می‌توانید برای فایل صوتی خود کپشن ایجاد کنید، کپشن را حذف کنید، عنوان و نام خواننده را تغییر دهید و به‌طور مستقیم فایل را در کانال مورد نظرتان به اشتراک بگذارید.
  • این ترفند در تلگرام نسخه کامپیوتر هم قابل استفاده است.
  • انجام این عملیات به‌صورت برعکس، یعنی تبدیل فایل‌های صوتی به ویس در تلگرام موجود بوده که می‌توانید از طریق این لینک به آموزش آن دسترسی پیدا کنید.

نظر شما درباره این آموزش چیست؟ آیا آن را کاربردی می‌‌دانید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH